2010. szeptember 30., csütörtök

És nem írtunk kémiából! Pedig annyit készültem rá =( jómindegy -.-"
Tesin meg kidobóztunk -.-" xD
És fúú de felb*sztam az agyam xD Meg a fiúk vadállatok izomból hozzánkb*szták a labdát az mi már?? Jó nem lényeg xD
Utána meg fociztunk. Lányok fiúk ellen. Hát..Gól az nem volt >.< Viszont a csapat igencsak lerokkant óra végére, mert egymást rúgtuk le.. (Y) xD meg én pl. felkenődtem a bordásfalra, stb. Szóval csak a szokásos 10.c alkot dolog. xD
Ofőin 7. órában meg a csicskaavatót tervezgettük. Ofő kérdezte h ki legyen a 2 műsorvezető, aki kordában tudja tartani az embereket meg gyorsan rögtönöz, csöndet tud teremteni stb. Osztály: LILLA!
Mondomjólvan. :D
És egész órán pofázott mindenki. Már tök ideges voltam. Na meg a Mária is felkúrta az agyam -.-"
Namiiindegy. Aztán itthon tanultam mert peeersze hogy hétfőn írunk mindenből amikor hétvégén itthon sem leszek -.-" Nágyon örülök neki.
Kb. ennyi volt ma *hmm
papucs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése