2010. szeptember 12., vasárnap

Amikor szembe kell nézni a kegyetlen igazsággal.

Ez igazából szombat. 
Délelőtt anyunak segítettem a konyhában. Halat és gombát paníroztam muhaha xD (Hm most jut eszembe hogy éhes vagyok. )
Utána elkezdtem készülődni Daniékhoz, de az közbetett, hogy nem volt net -.-
Végül is megbeszéltük, hogy mikor találkozunk Veszprémben. Elvileg shoppingolni mentünk volna, de az lett a vége, hogy alapból be se jött Veszprémbe..xD Telón megbeszéltük hogy akkor előbb menjek ki hozzájuk, utána majd visszajövünk. Peeersze hogy az orrom előtt ment el a busz -.- Tehát fél órát még mászkáltam erre-arra. Daniéknál egy bögre tea mellet (aaah az a tea <3 )  régi videókat néztünk MiniDaniról és MiniDorkáról. Hjaajj milyen aranyosak voltak >.<
Utána Ildi, Daniék anyuja nekiesett az arcomnak, hogy kinyírja a ragyáim. És itt jön a szembesülés az igazsággal: naagyon nem bírom a fájdalmat xD
Végigordítottam az egészet. A pici kis nyekkenésektől a nagyon szoprán visításon át a tipikus lillás csubakkás ordításig minden volt ott. A végére a hangom is elment xD DE megérte! Igaz még a fele se tűnt el a ragyáimnak de már most sokkal jobb és nyiii ^^
Jaaaah és azt kihagytam, hogy drága Dani és Dorka lekamerázták a szenvedésem. -.-
 És Dorka kb. végig röhögött. Én meg már rég szétkönnyeztem a sminkem is úgy fájt. Amikor ott vihogott a fejem fölött volt szerencsém leb*szni neki egyet muhhahahahahaaaa xD
Ildi kozmetikus után átment fodrászba, és megnyírt. Hát már ráfért a sörényemre mert igencsak töredezik =/ fúj.
Utána még mindig égő és fájó arccal felvonultunk Danival és Dorkával Narutozni.
(Nem vagyok animés. Semmi bajom velük, ha kell megnézem, lehet hogy még tetszik is, de egyedül biztos hogy nem állok neki nézni őket. ) Tekintettel a zárójeles részre Narutot is  nemrég kezdték el nézetni velem a Feketék.
És meghalt az eddigi 2 legszimpatikusabb karakterem :'S Szeeegény Hidan és Kakuzuuuu ='(
Aztán a családfő, Laci befuvarozott Veszprémbe, hogy a 21:30-assal jöhessek haza Palotára.
Kivételesen mamámnál aludtam. És borzasztó éjszakám volt. Nem aludtam semmit a rohadt allergia miatt. Hiába fújtam lefekvés előtt 53 percig az orrom, semmi. Tehát egész éjszaka forgolódtam. Őszintén szólva ritkaszar volt. Egy jó napnak persze hogy így kell zárulnia... -.- (Y)
Na mindegy..  :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése