2010. szeptember 24., péntek

latex, gesztenye, mária -.-

Tegnap megtaláltam Fanni egyik fejpánt szerűségét. Kb. 1-2 éve lehet itt? xD Aztán elvittem neki suliba.
De olyan az a fejpánt, hogy ha akarjuk olyan mint egy tanga. És osztálytársunknak be akartuk adni h tanga. Az meg: Ez fejpánt. Mi mondtuk neki h te hülye ez nem az stb. Erre feltette a fejére (megjegyzem rosszul xD )és úgy mászkált. Mikor becsöngettek, Fanni felvette a nadrágjára, mintha tényleg tanga lenne. xD
Éneken már megint olyan operákat nyomott Kitti meg Fanni, hogy csuhajja. Na meg a népdalok amiket kicsit..megbuheráltunk xD Pl. az Érik a szőlőre Fanni még alsóban kitalált ilyen..dög mutogatást és hááát... oké hagyjuk xD
Tanár bejött. Levetette velem a sapit Fannival meg a kalapot. Erre mondjuk: De a Rékán meg az a hülye keszkenő van neki mért nem kell levenni?!
erre a csaj, akit csak Máriának hívunk:
-Én ezt nem fogom levenni, jó?!
Olyan flegma volt mint az állat. Tök felb*sztuk az agyunkat Fannival.
És persze neki nem kellett levennie, mert a tanárnő szerint megvan az oka amiért viseli meg ő már év eleje óta hordja, rajtam meg múlthét pénteken még nem volt rajtam a sapi.... Nem akartam kötekedni mert nem lenne jó ha rossz véleménnyel lenne rólam a tanár. xD
Törin meg bejön a tanár. Szintén kalap, sapi le.
Tanár:- És te miért nem veszed le azt a kendőt?
Mária:- Mert nem!
- De miért nem?!
-Mert nem fogom levenni, nekem ez kell!
-De miért?
-Mert kell, oké?!
Mit képzel magáról ez a csaj? Há' pofánk leszakadt. Ha ennyire kell neki az a böszme kendő legalább vállalná fel hogy mi a f*szért -.-"
Arról ne is beszéljünk, hogy végig ott grimaszolt nekem. K*rva száját xD
Angol meg háááh xD Kikaptuk a nemrég említett szar dogát. Ami olyan szar lett, hogy a tanár ki se javította xD
10-ből 6 lett jó..xD És még az enyém volt a legjobb >.<

Kaja után Kittivel meg Bundikkal mentünk ki suliból. Kitti csak úgy poénból izomból földhöz kúrt egy gesztenyét, hogy megnézze mekkorát pattan. Jó, pattant, aztán elkezdett gurulni le a lejtőn. Már épp h felpattant 10 centi magasra. Erre a végén egy hatalmasat pattant, vagy 1 métert. És peeersze hogy egy kocsit talált el, amiben 2 kigyúrt kan ült... Ránk néztek gyilkos szemekkel. Ajajajj. Így ránk mutatott az egyik. Erre már csatolták ki a biztonsági övet. Hajajajj siessünk xD Egy darabig jöttek utánunk kocsival, de aztán eltűntek. (Háhh de röhögnék ha itt állnának a házunk előtt. Szerintem be is sz*rnék xD )
Megyünk nagyba városba. Erre látom öreg nő sétál a férjével. Nénike kb. 60 éves lehetett, de tűsarkúban és latexnadrágban nyomult :O
Gondolkoztam, hogy letépem róla, de aztán rájöttem hogy: 1.) Nem akarom látni, hogy mi van alatta, 2.) Nem állna jól. xD
Utána szereztem bérletet rátótra muhahhahahahaaa
Aztán találkoztam Fannival és egyik osztálytársunkkal, Nikivel.
Akkor vettük észre hogy Fanni elfelejtette levenni a "tangáját" és egész nap úgy mászkált x'D Jah és amikor vette volna le, elszakadt.. xD Na tehát találkoztunk. Mentünk boltba kabátot nézni. Hát istenem milyen gagyik voltak. xD Fél4 fele hazaértem.
Itthon szalonnát sütöttünk, meg jött anyuék 2 ismerőse a 2 pici gyerekükkel. Öcsém, meg a nagyobb fiú elvoltak. A pici szerintem nem lehetett több mint 3 éves. (ez még később lényeges lesz xD ) Én ültem a szobámban, próbáltam tanulni, de nem volt rá erőm. >.< Egyszer csak hallom: sír a pici. Kimentem megnézni, hogy mi a szitu. Látom öcsémék egyedül hagyták a házban, nem várták meg. A kicsi meg nem tudott kimenni. Jó, leguggoltam hozzá, hogy segítsek feladni rá a cipőjét. Erre látom tök les valamit. Így nyújtózkodott hogy lásson. Először nem vágtam, hogy mit néz. Erre megszólal: Ott a cicid.
Paaaaafff x'D   Még azt hiszik, hogy valami pedofil nagymama vagyok. Mooondjuk..Nem is tévednek olyan sokat...(a) úgyértem: Imádom a kisgyerekeket ^^"

Aztán msnen beszéltem végre Peincivel megiint ^^ És az lett, hogy van egy közös számunk. Méghozzá aaaa:
TFK- Puppet. *-*
Holnap meg korán kelek, mert go Rátót city! :D   Daaaani ^^ (L)
Naviszontlátásra:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése