2010. szeptember 17., péntek

nyonyo *-* (L)

Peincíí sapi
Peincíí sapi
Peincíí sapi  *-* <3
Suli után találkoztam Danival. Véééégre (L)
És nocsak mit láttam nála: Peincíí sapija *-*
Pedig épp 2 nappal azelőtt mondta, hogy nem tud sapi nélkül élni stb. És nyiii *-*
Na aztán kijöttünk hozzánk. Narutot néztünk muhaha. :D
Közben le nem szálltam a sapiról, amit elneveztem nyonyonak, nemtom mért.. xD
Teljesen rácuppantam.
Aztán este a 8:05össel bementünk palotára. Dani elment haza =(
meg hát én is hazajöttem... :D
És rohadt álmos vagyok o_O
És befogtam Kakuzut, a legperverzebb lényt akit valaha láttam, hogy dolgozzon muhaha. Szmájlit gyárt nekem (a)
És még mindig álmos vagyok. Csak azért írtam ma, hogy Peincíí nehogy megint lebasszon.. >.<
Jaaaah :O
Dani megdicsérte a rajzom o_O Pedig pff... xD tehetségem nulla. De első művem volt. És ezt Peinci kapja ^^
Nah nyonyos szépálmokat. :D
nyonyo *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése