2010. szeptember 1., szerda

Első nap a suliban..Pfööjj

Reggel 6: Bááh fújj tudod ki fog felkelni...Hideg van de a takaró alatt olyan jó a klíma... Nyááá nem akarok felkelniii >.<
Fél órával később: Na jó..Mégis fel kéne kelni.. -.-"
fél perccel később jön az sms legjobb barátnőmtől, Fannitól: Szia. 6:45össel megyek. Gyere te is azzal.
Páááff, oké Lilla, van 10 perced felöltözni és emberi fejet kreálni magadnak. Csuhajja, rohaaanj!!
És elértem a buszt *büszke*.
Bemásztunk a suliba. A nap első felében elég depis és bunkó voltam bizonyos okokból, de ez mellékes..
2 ofői után jött a magyar. Utána matek az új tancival. Háát.
Tanár: Milyen volt az osztály átlaga tavaly matekból?  -osztály csöndben lapít-
-Na jó. Ki volt ötös matekból?
Naagyon lapítva de feltettem a kezem, ugyanis 30 ember közül csak én mondhattam, hogy "Igen tanárnő, én ötös voltam." Osztály egyből hurrogott, de hát the life is a game. xD
Amikor a tanár látta hogy ég a buksim egyből mondta: Nyugi, nem jegyzem meg. Mondom: ne is.:D
Ezután angol. Szintén új tanár.
A 6. óra töri volt.
Húú micsoda aranyköpések születtek. Pl.: Tanár: -És hol voltatok nyáron? Kitti: - Végig az utcán. (persze kicsit furán jött ki a helyzet xD)
Tanár: És mikor lesz majd óránk?
Én: Passz, még csak az ezheti órarendet tudjuk. -Szóval ismét bizonyítottam a magyarságom. Meg hát jó, fáradt is voltam *ártatlan angyal face*
Ééés persze még egy 7. órai tesit be kellett nyomni, mert mért ne... -.-"  Igaz senkinek se volt cucca, ezért csak  beszélgettünk a baleset megelőzésről  stb..  De a szokásos pingpong fight megvolt Fannival. A sulinak új ütői vannak. Oh yeah Tesco gazdaságos pingpongütő foreva'.
3-ra hazaértem. Jött Fanni is *-* Csak a szokásosat műveltük...Pl. "énekeltünk". Utána felmásztunk hozzájuk megkérni anyuját hogy hadd aludjon nálunk ez a nőszemély. Tyűű milyen gettó party volt itt jíííhááá na meg azok a képek.. xD Utána drága Fanni kitalálta hogy menjünk fel chatroulettre. Hát jó..Sok kedvem nem volt hozzá mert hát ugye ki hinné, hogy sorra férfiasságokkal fogjuk szembetalálni magunkat. Jóslatom bebizonyosodott. Hát. No comment. Engem valahogy nem hatott meg a szexéhes disznók farokverése meg kérlelése arra, hogy vetkőzzünk. Gondolom érthető. :D
Aztán szép lassan merülünk le..Tehát úgy határoztunk, hogy megyünk aludni ugyanis holnap suli..Juhúú -.- Megint 7 óra. Jíííhá. -.-"
Nah üdvözletünk ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése