2010. szeptember 29., szerda

visszafogadtam a fiam xD

Egyik szünetben nagyban ülök, tanulgatom a törit. Erre ki jön be a terembe? Na ki?! Hát a büdös ponty! És én úgy meglepőődteem :O És hozott nekem sütit ^^ És visszafogadtam >.<
Óra után elegem lett a púpból az ujjamon.  [ anno a bal kezem középső ujján volt egy ilyen kis púp/csomó nem tudom behatárolni hogy mi, és spaklival véletlenül felvágtam és spriccelt a vér. El is tűnt a púp. ERREEEE átnőtt a másik kezemre, ugyan arra az ujjamra ugyan oda és a púp is ugyan az -.- ] EZ ÉL!
Na tehát elegem lett belőle. Előkaptam egy pengét és felvágtam. Vérzett vérzett oké, de nem tűnt el. -.- K*rva száját -.-" És szív alakút véreztem *-* xD
Meg egy másik szünetben nagyban álltam a padom mellett, nyugisan pakoltam elő a cuccom. Egyszercsak felordítok: ÁÁÁÁÁÁ BEPISILEEEEK!!!!! És kimentem a mosdóba. Osztálytársak meg vagy hülyének néztek vagy röhögtek.
És aaaah az ebéd (L) Kukoricás rizs rántott csirkemellfilével, salátával. Aaah (L)
Suli után Fanni átjött és próbáltuk felfedezni azt a hülye 3D msn/chat féle szutykot... xD De hát elég gagyi xD
Miután lelépett nem volt szívem kikapcsolni a gépet így alig tudok tanulni.. -.-
Szóval tanulok. :D xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése