2010. szeptember 20., hétfő

Mert én meghazudtolom a korom. A 60 éveseket is lekörözöm (Y)

A hideg miatt a lehető leggyorsabban akartam reggel elkussoltatni az ébresztőt, ami a szoba másik végében volt. Igen ám, de ezzel a gyors mozdulattal úgy becsípődött a derekam, mint még soha. Visszaborultam az ágyra. A fájdalom egyből aktivizálta a könnycsatornáimat. Egy helyben feküdni mozdulatlanul is kegyetlen volt. Hát még amikor megpróbáltam megmoccanni... o_O Tehát tehetetlenül, kínok közt vergődve feküdtem. Aztán amikor rájöttem, hogy ez nem fog javulni, nyüszítettem anyunak, hogy jöjjön be. Bejött, látja igen érdekesen fekszek. Kérdezte hogy mi a baj. Mondtam, hogy nem tudok mozogni. Aztán mint egy fókabébit, átfordított a hasamra. És valami nagyon durva krémmel kente be a hátam. Úgy fázik tőle a derekam, hogy utána 2 pulcsival vacogtam a takaró alatt. És csak a derekam fázott.. xD
Miután anyu elment dolgozni, apu is dögönyözte egy kicsit a derekam. Így elérték, hogy fel bírjak állni.
Egész nap úgy mozogtam, mint aki berottyantott. A 60-70 évesek emberkék jobban tartják magukat mint én. -.-
Éééés tesivel kezdtünk, háhh! A poén, hogy ülni se bírtam 5 percnél többet.
Tesi után, németen, nyonyo mentett meg minket.
Ugye a fejemen volt. Tanár egyből elkezdett kérdezni, hogy miért van rajtam, ő megérti a divatot, de stb stb.
Kb. 10 perc elment ezzel az órából. És amikor mondta, hogy jó, oké, maradhat a sapi, mert a másik csajon meg a kendő van, akkor jutott eszébe, hogy: "Jaaaajj én ma szódogát akartam íratni veletek"
Erre mi: Hááát tanárnő sajnos már túl sok idő elment az órából. (a)
És nem írtuk meg! xD
Ezután dupla föci jött, mivel nem volt a töritanár. Bundik milyet beszólt a fejkendős csajnak ááá xD Kittiékkel ott szakadtunk >.< Mert ugye a csaj a kendője miatt tök arab feelingű és föcin pont az arabokról beszéltünk,  hogy ők ingyen tankolnak, stb. Erre Bundik: Héééé Réka! Szerezz nekem ingyen benzint! Légyszi gyere el velem tankolni *-*
Hát az nagyon kész volt.. xD Apropó, Bundik.
Alakulóban van egy tetkó a bordáján. Family felirat lesz, de még csak a "Fam" van meg. Én én kezeltem le, muhaha.
Először is szalvétával rohadt óvatosan letörölgettem róla azt a ritka undorító fekete fika szerű valamit. Blöe. xD
Utána babaolajjal bekenegettem a tetkót, majd rábasztam egy fóliát..xD Ez a folyamat kétszer is megismétlődött.
Angolon antiszockodtam.   Mert néha olyat is kell.. =/ :D
Magyaron meg már megint minden bajom volt a derekammal a térdemmel mindennel. Meg össze-vissza ropogtam. Fanni: Fúúj te roncs!!
Én is téged Fanni xD (L)
Meg nem is tudom már, hogy mibe kötött bele, de amikor végre elmagyaráztam neki, hogy nekem van igazam, így beparázva: Ne nézz rám!! Nee Lilla ne nézz rám! Neee xD
És ez a hülye még mindig nem tudja, hogy pontosan ki is Apollón...xD
Először megkérdezi: Apollón trójai volt?
én:- az egy isten te hülye -.- xD
Pár nappal később ezt az esetet meséltük egyik haverunknak. Nagyba mesélem, hogy megkérdezte, hogy trójai volt-e. Mondom nem b+, görög...xD  Erre Fanni: Jah igeeen görög már emlékszem!
- Nem görög volt bazdmeg hanem egy isten!! xD
-Jaah, tök elhittem, hogy görög volt ^^"
Erre ma csak úgy spontán rákérdeztem, hogy ki volt Apollón. Gondolkozik, gondolkozik, erre benyögi: Egy görög isten..
Hát ez már kész.. xD
Suli után elmentünk az ékszerboltba Fannival, Kittivel és Bundikkal, hogy Bundik tudjon magának venni golyót. (piercing golyó mivel mindig sikerül elhagynia.. xD )
Miután hazaértem, nekiálltam tanulni. És huhhúú de bealudtam xD
Kb. befejeztem a tanulást, de még olyan bizonytalan vagyok >.< Tök jó, hogy ezeken múlik a con...(Y)
Este anyu megint bekente a hátam, ami már sokkalsokkalsokkal jobb. Már alig fáj. xD De a derekam megint lehibernálódik. Mindegy, idegbecsípődés után készen állok a vesefelfázásra *hősies  xD
Na jónyocc :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése