2010. szeptember 14., kedd

A kondás és a szexrabszolga- avagy Fannival megint alkottunk.

Dupla infóval kezdtünk. A tanárt kikészítettem... xD
Először is, nem akart bekapcsolni a gépem. Utána fogtam az egeret, de a golyó elgurult. xD. Amikor már minden működőképes volt és végre el tudtam kezdeni dolgozni, olyanokat nem vettem észre, hogy csuhajja. A tanár csak fogta a fejét. Osztály már röhögött hogy ez kész... :D

Angolon meg megint megírtuk a dolgozatot. És most mindent tudtam és biztos hogy jó *megkönnyebbült sóhaj*
De tánc és drámán már megint alkottunk x'D
Az az óra a kedvencem >.< Még a tanár is könnyezett a röhögéstől.
Először is ugye folytattuk a múlthéten elkezdett cédulás-felolvasós-kitalálós dolgot.
Az Olivér egy állat xD Ugye ő írta a jellemzést Bundikról. Tanár olvassa olvassa...Végén: "... Igazi nőcsábász. Ő egy dzsigoló."
Az egész osztály dőlt a röhögéstől. Persze egyből mindenki kitalálta, hogy Bundikról van szó...xD
Aztán jött az én jellemzésem amit Fanni írt.
" Imádja a bulizást tehát jókat bulizunk együtt. (egész osztály tanácstalanul ül és gondolkozik, hogy ki lehet az.) Néha még én is megijedek tőle olyan agresszív. ( mindenki felém fordul.) De emellett imádom. Hajlamos túlreagálni a dolgokat. Nem fél az új dolgoktól. Imádja a küzdősportokat. (utolsó mondat volt a végszó, egész osztály: Ez a Lillaaaaaa)
Aztán kitalálta a tanár, hogy játszunk ilyen Amerikából jöttem félét, csak nem mondtunk semmilyen címert meg semmit. xD
Ugye múltkor említettem a csajt, aki úgy néz ki mint Mária a böszme fejkendője miatt.
Bejött 2 csaj mutogatni. Egyik beállt tök olyan pózba mint ahogy Jézust keresztre feszítették. Közben a másik csaj elkezdte méricskélni. Nemtom mi lehetett a foglalkozásuk, de a Jézus-pózos csajt meglátva egyik osztálytárs megszólalt: Jézus!
Erre a Mária-feelingű csaj: Az hát, ez biztos hogy Jézus.
Tehát megismerte a fiát óóóh milyen édes. (fú de nem bírom a csajt xD) és hát gondolom ez így nem poén, de nekünk az volt. Szerintem ezeket a Jézusos dolgainkat más nem nagyon értheti, csak Fanni, Kitti és én.
(amúgy vallásosoktól bocsi ^^" )
Utána kiment a Cseh meg a Robi. (Cseh egy nagyon csöndes srác, elég antiszocnak látszik, és hatalmas kocka. Robit meg már említettem, nagy dumagép. )
Kimentek a teremből konzultálni, ahogy kell xD
Nyílik az ajtó. Cseh odamegy egy padhoz. Robi besétál, tök lazán, felfekszik a padra, és....


elkezdett....SZÜLNI x'D
Cseh meg közben ott kotorászott a lába között, mintha valami gyereket szedne ki belőle. Hát rohadt nagy volt x'D Tanár röhögött. Osztály fetrengett. xD

Ezután kiment Bundik, Cseh, Olivér és Robi.
Jönnek be, Bundik felfeküdt egy padra, és elkezdte szopni az ujját. Gondolom csecsemőt szimulált..xD
Cseh ott "kamerázott" a háttérben. Robi meg Bundik mellett volt. Erre beront Olivér, és mintha valami sokkolóval megölte volna Robit. Először tök nem értettük hogy mivan. Aztán rájöttünk, hogy az egy crutiatus átok volt... x'D Miután Robi elhunyt, odament Bundikhoz, és tollal egy Harry Potter-féle villámot rajzolt a homlokára... xD Aztán valami varázspálcás csatát szimuláltak. De jajj azon is mennyit röhögtünk x'D x'D

Utána meg jött a nagy sokk o_O Kiment az Ádi, és egy srác, akit igencsak visszahúzódónak, a légynek sem ártana-féle embernek ismertük meg. Nagyon csendes, csak annyit beszél amikor reggel köszön. Szóval kíváncsian vártuk a produkciót. Ádi tolvajt játszott. A visszahúzódó srác volt a rendőr, és úgy leb*szta Ádit az asztalra, hogy csak néztünk o_O

Közben Fannival mi is gondolkoztunk, hogy mit mutogassunk, mi legyen a "mesterségünk". Poénból több dolgot is felhoztunk. És mivel kedvenc állatom a malac, hülyeségből benyögtem, hogy legyünk kondások.
Tényleg csak hülyeségből mondtam, erre Fanni azonnal jelentkezett, hogy mi tudjuk hogy mik leszünk, elmutogatjuk. Mondom bazdmeg cicám. xD
Najó. Kimentünk megbeszélni, hogy mit és hogyan.
Nyitom ki az ajtót. Osztály arra számított, hogy mint a többiek felmegyünk a katedrára, és ott kezdünk el mutogatni.  De nem. Nagy meglepetésükre, már a küszöbön letérdeltem és négykézláb elkezdtem mászkálni a teremben, közben röfögtem meg "UIII"ztam. Osztály először sokkolt, majd elkezdett dőlni a röhögéstől. Erre Fanni mögöttem ilyen képzeletbeli ostorral elkezdett "terelni" ami igen csak büntetésnek látszott, meg belerúgott a seggembe, stb... Osztályból valaki beüvölti: SZEXRABSZOLGA???
Tanár feladta, szakadt a röhögéstől...xD
És akkor Bence végre kitalálta, hogy kondás..xD Hát vicces volt. xD

Utána mentem haza. Ott volt az egyik legunszimpatikusabb emberke pár haverjával együtt, akiket csak látásból ismerek a suliból, vagy még annyira sem. Elmegyek mellettük. Erre utánam szólnak: kurva! -.-
Én meg csak mosolyogtam magamban, hogy mekkora gyökerek. (Az ilyen emberkéket említettem bemutatkozásomban. -nem, ők nem azok, akikért ölnék. xD )

Itthon meg tanulgatás közben rájöttem, hogy holnap bemeneti mérést írunk magyarból. De valahogy nem nagyon izgat..xD

Éééés ugye valószínű, hogy anyuék megengedik, hogy Peincíínél aludjak *-*
Igaz még sok megbeszélnivaló van a szülőkkel is, Peincivel is, az ő szüleivel is stb, de legalább a teljes elutasítás-veszély már nincs *büszke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése