2010. szeptember 25., szombat

Egy nap Rátót cityben ^^

Reggel fél8:
"Show me how to lie you're getting better all the time" sálálálááá (8)
Na jó, keljünk. Gondoltam 2 óra alatt csak elkészülök. De nem -.-"
fél9ig anyuék még össze-vissza mászkáltak a házban, nem tudtam semmit se készülni még csak a fürdőbe se jutottam be. Jó, elmentek itthonról. Háhh, van 1 órám hurrá. xD
Tök jól elterveztem, hogy hogyan melyik busszal megyek, tök jó a csatlakozás stb. Eeeeeerre épp hogy elkészülök, rohanok ki a buszra, de az nem jött. Hát nem rossz volt a menetrendem??? Kiderült, hogy a busz már 10 perce elment... Háát akkor Lilla van 7 perced, hogy gyalog megtegyél 2 km-t. Elindultam, siettem siettem, de kénytelen voltam stoppolni. Egy tök jó arc emberke felvett. Én meg majdnem letéptem az ajtót ^^"
Bevitt PUra, erre 10 percet késett a busz -.-
Jó oké Veszprém, át a rátóti buszra. 11kor megérkeztem Rátótra. Dorka már ott várt buszmegben.

És vééégre találkoztam Danival *-* (L)
És Ildi megint legyilkolta az arcom. 2× is!!  o_O És már megint csubakka voltam xD
De most tök jó az arcoom *-* mint a babapopsi ^^ xD
Aztán ebééééd *-* Ildi-féle salátánál jobb kaja NEM LÉTEZIK!
Olyan szinten imádom, hogy Ildi megmondta, hogy szülinapomra vagy bármi alkalomra hozzávalókat fogok kapni a salihoz.. xD
Aztán Narutoztunk Danival meg Dorkával. Meg ugye cp-t is próbáltunk. Mármint azt ami eddig kész van... xD
Báá Danin mennyit szakadtunk.. xD Meg amikor kettétörtek o_O Amikor Dorka galád módon fényképezni akart, Dani maga elé rántott, hogy takarjam. Ildi meg le akart tépni róla. És kettétörtek. xD
Aztán este 7 fele Dani kikísért a buszmegbe. Megbeszéltük, hogy holnap lengyelpiac powa' xD
Felszálltam a buszra. Fúúú de elkezdett fájni a hasam =S >.< Így nagyban álltam a buszon. Látom egy pasi ölében ott ül egy kutyus. Tök ari vooolt *-* Erre felnéz rám a kutya. Egyik szeme fel volt vágva:S:S Így tök be volt neki dagadva a szemgolyója és egy nagy vér volt az egész. Úgy sajnáltam szegényt :S ='(
Utána felszálltam a palotai buszra, ami igencsak falutipró volt. 25 perc helyett 45 -.-
Mentem hátra, közbe hirtelen megszédültem, és nekib*szódtam az üléseknek. Leültem. Erre hallom valaki megszólal: Láttad hogy nekiment?
mondommagambaanyád.
Ráadásul még el sem indultunk,  amikor olyan "mindjárt-beokádok" hasfájásom volt. Szóval gyors zene be, szem le. Be is aludtam >.<
És a busz tök hamar beért. Úgy ment mint egy vadállat, tehát 30 percet ott dekkolhattam palotán a buszmegállóban. Hazasétálni nem akartam ilyen sötétben.. ^^"
Hazaértem. Megyek konyhába. Látom hátul az udvaron van egy macska (ami már alapból fura hisz van 2 kutyánk és nemtom hány éve volt utoljára itt macska..xD ) és a cica játszott egy békával... Rohadt aranyos vooolt xD
És tudom, hogy már megint kihagyok valamit. Mindegy annyi baj legyen xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése