2010. szeptember 22., szerda

Látogatás egy régi barátnőhöz. :D

Angolból tök váratlanul dogát írtunk már megint. Olyan szinten nehéz volt o_O Nyelvvizsgán nem volt ilyen feladat baszki. o_O"
Ebéd: ananászos pulykamellfilé. Mi volt ez? 2 falatnyi hús kemény 1 gerezd ananásszal... xD
Kittivel megbeszéltük, hogy délután bemegyünk Adrihoz. Ők szinte minden nap találkoznak, de én nagyon ritkán látom. Normálisan kb. 1-2 éve beszéltünk. És nem tudta hogy megyek
Suli után jövök haza, látom Rémusz épp kimászott a kerítésen egy lyukon. Azonnal visszatessékeltem a házba. És kerítést javítottam! xD Rögtönzött megoldásként egy madzaggal összekötöztem a lyukat... xD
Miután tanultam, mentem vissza palotára Adrihoz. Nagyba sétálok. Erre egy b*szottnagy pók ott volt a járdán. Akkorát még sose láttam ='S
Én meg hát relfexből felsikkantottam és ugrottam....
....ki a kocsi elé.. ^^"
satufék foreva' (Y)
Aztán egy darabban megérkeztem Adrihoz. Azt vártam, hogy a nyakamba ugrik, vagy valami hasonló, ugyanis általánosban legjobb barátnőm volt. Erre meglát. Néz nagy szemekkel. Eltelt pár másodperc. Még mindig nagy szemekkel néz. És akkor: TE MEG MIT KERESEL ITT??! xD
Mondom neked is szia Adri, örülök, hogy végre látlak.. xD
És tarháltam combzoknit a cpmhez. xD Később befutott Kitti is. Háát amiket hülyültünk... *ördögi vigyor*
Pl. Amikor poénból ilyen nagyon sötét bordós lila rúzzsal kikentem a szám, aztán tök komolyan néztem rájuk, mint valami nagyon rossz divatpicsa, akinek az egóját emberi eszközökkel már nem lehet mérni. Odamentem az ágyhoz ilyen modellparodizálásféle járással, leültem, és poénból szexisen keresztbe raktam a lábam. Erre úgy bekúrtam a sarkam, hogy kb. beszakadt az ágy alja... xD
Elhülyéskedtünk még, aztán jöttem haza. És Peincíí végre fent volt msnen *-*
És nyihehuuujj ^^
Kb. éénnyi. jónyócc ^^,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése