2010. szeptember 19., vasárnap

címenincs

Peincíí mi a f*sz van veled hogy nem vagy msnen???!
Ezért meg leszel büntetve, asszony!
Tehát. Felkeltem fél8kor. De mondom áhh ez még korán van, 1kor feküdtem le, még kell aludni. utána felkeltem 7:45kor. Hát ez nemigaz. Visszaaludtam. Felkeltem még kétszer. Végül fél10kor feladtam és kimásztam reggelizni. Vagy hatszor körbekutattam mindent a konyhában mire találtam valamit amit le tudtam tuszkolni a torkomon. Aztáán tanulgattam még meg Narutot néztem.  És igazából semmit se csináltam egész nap. Msn meg Naruto. *nym*
Na meg Kakuzuval amit összeperverzkedtünk hááá xD
Du. jött anyu egyik barátnője, akinek múltkor ajándékot vettünk. És tök tetszett neki, háhh :D
Este meg segítettem anyunak a munkájában. Amilyen nevek vannak o_O Tök szakadtunk a röhögéstől.. xD
Jah, és fázok. -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése