2010. szeptember 16., csütörtök

" -Maga prostituált? -Nem. Kurva vagyok. "

" DÁNIEL!!! Intőt kap! Azonnal tegye el a kajáját! Sőt..Nem is kap intőt.. Következő órán, tehát holnap, felel. Tanulja meg a tankönyvet a 32. oldaltól a 36. oldalig. Rakja el a kajáját és örüljön hogy egy feleléssel megyússza!"
Már csak azért is röhögtem mert előtte én is ettem sunyiban és nem buktam le muhaha xD
Angolon meg kikaptuk a röpit és lááám hibátlan lett xD Elég érdekesen néz ki az 1-es dogám a *5-ös mellett.. De ez így poén, ilyet is kell >.<
5. óra tesi.
Fannival meg Kittivel megint alkottunk. Benyomtunk pár roma zenét, pl. Dögös Robi- Adjadneki, Nótár Mary, stb... xD És arra "táncoltunk" de csak így poénból. Osztálytársak fogták a fejüket és röhögtek. Aztán tanár bejön 10-15 perces késéssel: Gyors melegítsetek be, kúpert futunk.
Fantasztikuuuuuuus -.-"
Alapból 2-3 napja szar a tüdőm. Hiába veszek levegőt mégis fuldoklok. Csak akkor jó, ha akkora levegőt veszek hogy az már ásítás. Akkor is csak fél percig jó? Szóval hurrááááá fussunk!
Jó nagyba futok. Erre mintha az összes belsőszervem megnőtt volna. Olyan volt mintha összeértek volna vagy nemtom fúúú nagyon rossz volt :S
A hab a tortán az volt, hogy érzem tök vér ízű a szám. Köpök egyet látom tök véres. Mondom fasza. Remélem csak elharaptam a nyelvem vagy valami >.<
Utána mentünk ebédelni. Nem részletezném, hogy mi történt.
Aztán magyar helyett ofői volt, tehát dupla ofői. Filmet néztünk. Nem tudom mi volt a címe, de tök Requiem for a dream feelingű volt. (Ebben volt a: -Maga prostituált? -Nem. Kurva vagyok! és azért ez a cím mert nem tudtam mit kitalálni. xD )
Suli után felmentem Anyuhoz a munkahelyére. Segítettem neki, aztán mentünk egyik barátnőjének ajándékot venni. Miután hazaértünk nekiálltam sütni, ugyanis elvileg holnap jön Dani és hát hadd örüljön.. :D
Utána egy bonyolult hajkiszárítás műveletet hajtottam végre miután megmostam a hajam. Aztán tanultam meg úgy-ahogy rendet raktam a szobámba.
És most itt vagyok. :D
Na de lessünk bele a tegnapomba, mivel Peincíí lebaszott amiért tegnap nem írtam blogot.
Bejelentés nélkül 3 szintfelmérőt írtunk, amit tavaly kellett volna megírni. Magyar, matek, töri.
Hát érdekes volt. Még jó, hogy nem osztályozzák... -.-"
De a töri :O
Mindenki úgy készült, hogy őskor, röpi. Erreeee bejött a tanár és kiosztott egy olyan dogát ami mindenről szólt csak az őskorról nem. o_O
Rakd sorrendbe a királyokat, ki mit csinált stb... 3 éve tanultuk ezt általánosban? Akkor is csak addig emlékeztem rá amíg a dogába kellett. Szóóval nem részletezném hogy milyenre sikeredett.
És ez a 3 szintfelmérő jól el is baszta a kedvem. Utána Fannival és Kittivel mentünk ebédelni.
Na ott kezdődött a buli xD Tök búskomorak voltunk eleinte mert hát mégiscsak rossz hogy ilyen ratymákra sikeredett a felmérő. Erre Fanni benyomta megint Dögös Robi- Adjadneki muzsikáját. Kittivel egyszerre köptük vissza a levest a röhögéstől. Ebédlő közepén nekiálltam/tunk ilyen mulatós táncot ropni.
Konyhásnők először lesokkoltak majd elkezdtek röhögni ők is. Kitti már sírt a röhögéstől ergo egy nagy fekete elkenődött smink lett a feje. xD
Miután hazaértem, vinni kellett a kutyusokat oltásra. Rémusz. ( Neki nem kellett 2× mondani hogy menjünk, amint meglátta a pórázt egyből rohant a kapuhoz, hogy menjünk már) és Romi. ( Nah ő más tészta...Kapun kívülre egyszerűen nem hajlandó menni. )
Mikor mentünk az oltásra az ölemben cipeltem végig Romit.  De hazafele már nem bírtam..:S És ahj...Szegényemet szó szerint végig kellett húzni a falun... NEM VAGYOK ÁLLATKÍNZÓ!!! Rohadt szarul voltam amikor láttam, hogy már csupa vér a kicsi mancsa...='(
Tehát lelkileg kicsit kiborultam. Erre ma eltűnt Rémusz....
Áhh, hagyjuk... cső.

2 megjegyzés:

  1. igaz előkerült rémusz és már jobban van Romi?T_T
    (nagyon szeretem az állatokat jobban sajnálom őket mint az embereket xĐ )
    :(((

    VálaszTörlés
  2. Igen, Rémusz az éjszaka közepén hazajött, Romika meg már meggyógyult. Szerencsére (L)

    VálaszTörlés