2010. szeptember 12., vasárnap

Önvédelem=kannibalizmus??

Noosss..
Reggel hazamásztam mamámtól. Tanultam. Aztán délután kitaláltuk a 2 fiammal, a Tusi ponttyal és a Tibi lamantinnal hogy megint meetingelünk nálunk és filmezünk.
A vége az lett hogy Tibi élő filmet nézhetett, ugyanis összebunyóztunk Tusival. >.<
Jaajj de jó volt végre birkózni egyet. Hiányzik a karateee ='(
Igen ám. Csakhogy és feleakkora vagyok mint Tusi. 2 ujjával lefogta mindkét kezem o_O
Kb. 1 órán át tartott a pankráció. És hogy miért kannibalizmus? Azért mert az ok hogy belemélyesztettem az összes körmöm a kezébe, de haraptam is nem is kicsit. Hát igen ez minden csak nem karatés, de hát na...Ösztön. xD
És hát tényleg elég "szép" harci sérüléseket szedett össze Tusi.
Legenyhébb sérülések:                                                            

Karommélyesztés.
                                             


                  













Harapás....
 Meg amikor megfejeltem és hallottam ahogy elharapta a nyelvét áááááá.
A képek nemt'om hány órával később készültek. Hát, meglepődtem hogy ilyeneket alkotok ha önvédem magam o_O xD
Amúgy én is szenvedtem egy kis minimális sérülést: belilult a lábam ahogy rugdostam Tusit. xD

A bunyónak végül úgy lett vége, hogy lillásan lerúgtam a földre.
Végeredmény:
Ezután tényleg filmet néztünk. pite 6. A semminél jobb volt... :D
Utána olyan 7 óra körül leléptek a porontyaim.
Aztán msnen alkottunk velük. Tusi kreatívan kitalálta, hogy én egy vérmalac vagyok.
De Tibivel is alkottunk. Ugye még régen nemtudom hogy de lett az, hogy én vagyok Morte, a gyilkos paradicsom. És akkor ma:

(20:28) ~ Liah.     * Eg:bebizonyítottam hogy morte vagyok a gyilkos tomatoxd
(20:28) T-Beee:gyak nem gurultál hanem összevissza dobáltad magad :D
(20:29) ~ Liah.     * Eg:az lehet...ez a paradicsom titkos jutsu
(20:29) T-Beee:morte mortal kombat no jutsu
morte kombat :D
(20:30) ~ Liah.     * Eg:xD



































meg:

(20:34) T-Beee:szép kis nyomot hagytál a karján xD
(20:35) ~ Liah.     * Eg:Nos Tibi, ezek után akarsz kötekedni velem?:Z
(20:35) T-Beee:hát kétszer is meggondolom :D
(20:37) ~ Liah.     * Eg:helyes.:]
(20:38) ~ Liah.     * Eg:pici a bors de erős és kannibál :]
(20:38) T-Beee:pici a paradicsom de gyilos
(20:38) ~ Liah.     * Eg:az hát.:D


éééés Tusi kitalálta, hogy én egy vérmalac vagyok.
Tibi véleménye:

(20:41) T-Beee:narutoba elmenne bijuu-nak :D
(20:41) T-Beee:10 farkú vérmalac
(20:42)~ Liah.     *A:
a no jutsummal együtt
(20:42) T-Beee:xD
(20:42) T-Beee:végén még kishimotonak megtetszik és belerak a mangáb :D
*a
(20:43) ~ Liah.     * A:x'D
(20:43) T-Beee:vérmalac aki békét hoz a ninja világra
(20:44) ~ Liah.     * A:vagy megeszi az összesetxd
(20:44) T-Beee:ez még jobb xD
(20:44) ~ Liah.     * A:nem hiába. a malac mindenevőxd
(20:44) T-Beee:igaz :D
(20:45) T-Beee:nah de te mitol lettél vérmalac ?:-O
kész evolucio :D



Na asszem mára ennyi voltam... :D



Jóóóéjt ^^



































2 megjegyzés: