2010. szeptember 5., vasárnap

Csütörtökpéntekszombatvasárnap.

Nos.
Csütörtökön semmi extra nem volt. Suliból leléptem 6. óra után mert időpontom volt a kórházba hogy időpontot kérjek. Hát igen gondolom nem is kell részletezni hogy milyen a magyar betegellátás.
Miután hazaértem kórházból rohanhattam vissza palotára majd onnan veszprémbe. Találkoztunk Judittal >ő az a csaj akivel nyelvvizsgán szóbelin voltam< és 2 órán át angoloztunk. A plázában xD Nem néztek hülyének. 2 stréber picsa ott kommunikál angolul pláza közepén. Nembaj. :D
Pénteken nem mentem suliba mert 1.) szarul voltam. Ugye a keddi elázás. 2.) egész nap tanultam.
Reggel 9-től este fél9-ig. Felőlem gondolhatod azt, hogy stréber vagyok. Igazából leszarom hogy mit gondolsz :D De azért az úgy fasza volt hogy nyelvvizsga előtt egy nappal hőemelkedéssel döglök és tanulok közben. Ezzel az egész napos tanulással az volt a célom, hogy mindent faszán tudjak és para nélkül menjek el vizsgázni hogy Ohh, simán meglesz.
Hát. Nem éppen ez lett belőle. Nap végére már tök azon voltam hogy leszarom. Szombaton is felkeltem. "Jé, szombat van. Ma vizsgázok. Háhh, leszarom." És tényleg nem érdekelt. Persze mindent megtettem. De nem sikerült. Írásbeli után kimentem Daniékhoz. Csocsóztunk muhaha. Utána Danival mentünk vissza veszprémbe szóbelizni. Miután az is lezajlott ( kb. du. 5-kor? amúgy az egész reggel 9-kor kezdődött. -.-" ) kijöttünk hozzánk. X-factort néztünk yeah xD
Ma meg családi napra mentünk Fehérvárra. AnyuApuÖcsiDanimegén. Hát, nagyon jó volt ^^ Rodeóztam. És becsípődött egy ideg a derekamban, és már bedagadt és menni is alig bírok. Finom :P
És a kedvenc gyűrűmet is elhagytam. =(
De amúgy tényleg jó volt. Ingyen kaja (ami nagyon sótlan volt) meg pia ^^
Na meg a műsorok. Volt valami bűvész de tök jól nyomta. Meg az a Viktor gyerek aki azt énekli hogy: "Lehet zööld az ég és lehet kééék a fű" nah az, a csillag születikből az a mindenen doboló banda, a Strokes.
Utána meg Hooligans koncert következett volna, de mi már léptünk le. Jaaah meg volt még KAP is. Hát jujj azon mennyit röhögtünk xD tényleg beteg az az ember. A müzli mint hörcsöglecsó. Meg a Rúzsa Magdival se lettünk barátok...Nagyon nagy arc. És kicsit se szerény. -.- xD
Családi nap után bementünk Aldiba. És kész kínzás volt az a sok finom csoki meg minden ahh (U) DEEE kaptam ropit *-*
Miután hazaértünk Danival még néztünk 2  Naruto részt. Jah és majdnem megfagytam :D
Ezután Dani ment haza.. =(
én meg rohantam Fannihoz hogy lemásoljam a pénteki dolgokat amik a suliban voltak.
Most meg itt ülök, fáj a derekam és tanulni kéne. De túlságosan fáj >.<
Nah ennyi voltam jóéjt xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése