2010. szeptember 7., kedd

Lol x'D

Felkeltem 6-kor, utána 6:10-kor. Felöltöztem, visszaaludtam. 7-kor felkeltem, 7:05kor ment a busz... xD
Beértem a suliba. Dupla infóval kezdtünk. Tanár bejön: Sziasztok. -Jónapot. -Mit tudtok az első generációról?
Azért jól szúrja hogy nyári szünet után egyből a tavaly év eleji anyag számonkérésével kezdi o_O
Szünetben meg Kittivel álltunk a radiátornál. Erre jött egy csaj aki rohadtul után engem. Mondja: Szia Kitti.
Belőlem persze kitört a röhögés hogy hááá x'D Ugyan ez lejátszódott a mosdóban.
Ezután csak a 6. órában, tánc és drámán történt érdekes dolog.
Az volt a feladat, hogy kaptunk 2-2 cetlit Egyikre magunkról kellett írni, pár tulajdonságot stb. A másikra meg a padtársról miután ő felolvasta a sajátját, hogy mit gondol magáról.
Fanni nagyban olvasta, de a hátunk mögött pofáztak. Erre Fanni hátrafordult és teli torokból rájuk üvöltött hogy: UGYE?!?!?!?!:@  Egész osztály elkussolt. Tanár is csak nézett megszeppenten. Erre Fannival elkezdtünk röhögni. Ez a csaj egy vadállat xD
Utána én olvastam fel a jellemzést saját magamról.:
Agresszív vagyok, hangulatember, és a barátaimért ölök.
Osztály: hát te tényleg agresszív vagy xD
Aztán Fanni mondta hogy közben úgy néztem hogy még ő is besz*rt tőlem. Pedig tök nem néztem csúnyán....Na mindegy >.<

Aztán hazaértem, tanultam, stb. Most meg azon szakadok, hogy az előbb említett csaj, aki szerint egy utolsó szánalmas ribanc vagyok elvileg meg akar verni ha legközelebb előtte vihogok, és akkor nem röhögnék hanem csak bömbölnék, úgyse tudok mást.
Hát de tiszta ari, nem? xD És még csak annyi sincs benne, hogy nekem mondja el a problémáját. Imádom :P És akkor még nekem kéne tudni tükörbe nézni? Hát csak gratulálni tudok neki xD

4 megjegyzés:

  1. höh =Đ
    Beképzelt egy csaj lehet...
    Nagyon megijedtél igaz?xĐ

    VálaszTörlés
  2. Rettegek. Aludni sem tudok. :P

    VálaszTörlés
  3. te szegény...
    Könyörögj neki hogy vonja vissza mert nemtudsz félelemben elaludni =Đ

    VálaszTörlés
  4. Höhö :D
    Mondjuk azt megnézném, hogy hogyan akar megverni ha még csak annyi sincs benne, hogy a szemembe mondja amit gondol... Tőle csak annyira telik, hogy a hátam mögött beszél ki... xD

    VálaszTörlés