2010. szeptember 21., kedd

-Kitti légyszi húzd el a függönyt mert nem látom a monitort.
-De finnyás vagy má'
Leültünk. Erre hátulról Cseh elhúzta a függönyt, így Kittivel egyszerre égett ki a retinánk.
Kitti: Anyád,Cseh!
És Kitti a másik függönyt húzta el. Erre a tanárt támadta meg a nap túlzott fénye. Mindenki röhögött, tanci is.
És talált egy harmadik függönyt szóval probléma megoldva.
De nem csak ennyi volt ám a dupla infó. Wordben szenvedtünk valami érettségi feladatsorral. Erre olyat alkottam, amit a tanár se tudott megcsinálni... xD
Engem nem szeret az a gép. Múltkor maga a gép meg az egér, ma meg a word?? xD
Kémián csináltunk ilyen önellenőrzés izét. Pföhöhöhöjj..
Németen dogát írtunk, angolon nem volt semmi, tánc és drámán meg egy tök hülye feladat volt.
Vagy reklámozni kellett a nevünket, vagy le kellet rajzolni:
a.) kedvesség
b.) segítség
c.) öröm
Hát Kittivel eldöntöttük, hogy a segítséget rajzoljuk. A kép bal oldalán szenvedő, éhező emberek voltak, és egy virslimalac amit én rajzoltam. A kép közepén Jézus feszített, aki jót tett. A lap jobb oldalán pedig kicsit eltúlozva dagadt malac, dagadt ember, hálálkodó térdelő nőci, meg egy, a bortól kicsit beállva okádó emberke volt.
(vallásosok: tényleg bocsi >.< )
És tök csak így magunknak rajzoltuk, erre közölte a tanár, hogy be kell adni... o_O xD
Hátjóóó *-)
Ebédhez volt süti, de fúúúúj de édes volt. Olyan szinten szarul lettem tőle, hogy nagyon.
A buszom peeeersze hogy pont előttem ment el. Tehát hazasétáltam. Jajj milyen jó is volt *-*
És végre olyan meleg volt, hogy még én is levettem a pulcsim! o_O
Miután hazaértem tanultam, aztán nekiálltam kutyát idomítani, mivel hát már írtam, hogy Romika igen nehéz eset ha pórázról van szó... És egész jól ment :D
Kutyusozás után go msn!
Ééés mehetek Pestre!!
Szóval háhh!
Közben itthon próbáltam valamit kreálni cpmhez, de hát igencsak nem sikerült.... xD
Zárásul annyit, hogy k*rva köhögés -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése