2010. szeptember 10., péntek

Együtt a "család" :P

Na szóval. 2. óra ének. Fanni olyan operát lenyomott óra előtti szünetben hogy húúú. Durva a csaj.
Óra után meg hiperaktív lettem és letámadtam egyik osztálytársam,  Benit. Elkezdtem böködni a hasát, és megállapítottam, hogy olyan a hasa, mint a feszes puding.
Aztán töri előtti szünetben. Betámadott bal oldalról Fanni, jobb oldalról pedig Fifi, hogy valami elképesztő frizurát kreáljanak nekem. Tehát befonták a hajam 2be, majd a fejem tetején összegumizták -.-
És megparancsolták, hogy szét ne merjem szedni.  Mondom oké..
Bejött töritanár. Olvasta fel a névsort. Lapítva jelentkeztem, de direkt meglesett ám. Nézett egyet a frizkómon... xD Fanni meg már sírt a röhögéstől mellettem. De hát egyszer élünk ilyet is kell... >.<
Meg felelt egyik csaj. Utána a tanár: Ki szeretne még felelni? Félénken felraktam a kezem. Erre a tanci: Jó, ma már ne feleljünk... xD.
Ja, közbe meg galád módon ki akartam csatolni Kitti melltartóját. Egész órán azzal szenvedtem, de nem sikerült. Bundik már szakadt a röhögéstől, hogy mennyit bénázok -.-"
Angolon meg bejön tanár: Sziasztok, vegyetek elő egy papírt, doga.
Egész osztály csak néz. Szódoga. Oké, de nem volt elég neki brit angolul leírni a szót. Még amerikai angolul is kérte. Örültünk. (Y)
Suli után felmentem Kittihez. Aaaah milyen jó ruhája van *-* Utána Dani mondta, hogy hamarosan beér Palotára, 10 perccel előtte megcsörget, addigra legyek PUn. Oké. Megyek, sehol senki. Erre kiderült hogy a suliban van. Rohantam suliba. És nyiii Dani *-* Utána felmentünk Tusiékhoz. (fiam, a büdös termálvízi ponty poronty) Jah, nem előtte lementünk Lidlbe meg el Tibiékhez (másik fiam, lamantin. ) a PS-ért. Utána mentünk fel Tusihoz. :D Álltunk a liftben. Tusi táskájában csipsz. Nekidőlt Daninak, erre a csipsz kidurrant, de először mindenki azt hitte, hogy Daniban pukkant ki valami, pl. a tüdeje vagy a veséje... x'D

Jah, amúgy a csikóhal nem csikóhal, hanem lilla-féle vízicsikó.
Pápá ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése