2010. szeptember 18., szombat

Én és a rajzolás?? o_O

Nos. fél9kor felkeltem arra, hogy vérzik a szám. Imádom amikor este eldugul az orrom ezért a számon veszek levegőt és úgy kiszárad, hogy vérzik. -.-"
Legyűrtem fél szelet kenyeret, de nagyon szarul lettem tőle... xD
Bejöttem a szobámba, hogy na, álljunk neki tanulni. Eredmény: 11-ig aludtam... (Y)
Miután felkeltem tényleg tanultam. Aztán anyu rávett, hogy egy darabig kísérjem el futni. Jó, felpattantam öcsém biciklijére, és dalolászva tekertem anyu mellett, aki ott szenvedett futás közben... xD Éééés egy köcsög szaftos bogár belement a szemembe. Anyunak 5 perc küzdés után sikerült kiműteni a szememből. Aztán ő futott tovább, én meg hazajöttem. Mint egy jó falusi jány, lesöpörtem a járdát, mert az egész egy nagy falevél.
Utána gondoltam 3-4 fele illene enni valamit. Kaja közben találtam egy videót, amin én vagyok megörökítve, 1 évesen. Hát amiket alkottam.. xD Az volt a mániám, hogy az ilyen építőkockákat amiket unokatesóim elpakoltak a kis vödörbe én mindig kiborítottam. A szülinapi tortámtól meg féltem. x'D
Meg amikor anyu vodkás izéval kenegette az ínyem, mert nőttek a fogaim akkor tök hisztiztem, de amikor lerakta a vodkás üveget az ágyam mellé én fogtam, elvettem onnan és lecsücsültem vele. És ki akartam bontani, de csak a papírt sikerült leszedni róla... xD
Na aztán kaja után jöttem be a szobámba. A Fekete család horoszkópos könyvéből igen érdekes dolgokat tudtam meg. Pl. hogy kapzsi, önző és egoista vagyok, de jó üzletember.... (Y)  (háhá bucsuban az alkudások... (a) )
És kb. egész délután rajzoltam. Én! Ééés kezdem megszeretni. De tehetségem az nincs. xD
Mindegy ez így jó.. xD
Aztán Dani kitalálta, hogy rajzoljak neki Kakuzut.. Jó, próba cseresznye. A feje és a jobb veséje kicsit elcsúszott ugyan, meg hájas lett, de hozzám képest tűrhető. Dorka meg Kirabit akart, de azon úgy felb*sztam az agyam, hogy egy ideig biztos hogy nem fogok rajzolni xD
Na kb. ennyi. :D

2 megjegyzés: