2010. szeptember 23., csütörtök

Meghalt Jimmy =(

Tesin távolugrás volt ééés na mennyit ugrottam? Na? Na? :D 185 cm-t *büszke fej* ez azért nem is olyan kevés hozzám, és a 158 centimhez képest... xD

Magyaron kikaptuk a szintfelmérőt. Nem dicsekednék vele.. >.<
Holnap angolból írunk, de az eddig tapasztaltak után mégis nagyon parázok...Csak lesz valami ^^"
7. óra után Fannival jöttünk haza. Ülünk buszmegben. Látom egy pasi előtt ott van egy hatalmas sáska a lába előtt. Pasi finoman arrébb akarta tolni a lábával, hogy ne a járda közepén legyen. Erre az a dög rákapaszkodott a pasi lábára, az meg így tök rángatózott, hogy lerúgja magáról..xD A látvány ááá nagyon kész volt >.<
Hazaértünk.
Egy kis visszapillantás a múltba: Ki is az a Jimmy?
Egyszer, valamiért nagyon kiborultam. Tök depis voltam, és felmentem Fannihoz. Beszélgettünk stb, de a kedvem nem javult. Már épp indultam volna haza, húztam fel a cipőm. Erre Fanni odament a hűtőhöz, kivett egy tojást, odajött hozzám és megszólalt:
Nem kéred ezt a tojást? *-*
Én meg néztem mint a hülye. Mit csináljak én egy hülye tojással??XD De azért elfogadtam amikor megláttam Fanni csillogó szemeit. Miközben kísért ki, kitaláltuk, hogy legyen a tojás neve: Jimmy.
Pár napig a fiókomban őrizgettem. De aztán elkezdtem parázni attól, hogy a.) megzápul, b.) csipogásra fogok felkelni, mert esetleg valahogy kikel..xD
Tehát kivittem hátra az udvarba, fel egy ilyen régirégi pici építmény tetejére. Gondoltam ott kint jó idő van  stb, ha meg megzápul kit érdekel... Gondolkoztam rajta, hogy talán kikeltem meg ilyesmi, de lusta voltam hozzá meg hát mit kezdjek egy csirkével? xD amúgynemxd
És ma miután hazaértünk hátramentünk megnézni. (kb. 2-3 hónapja rohadt ott?XD) és hát..meghalt..xD
Aztán Fanni hazament, én tanultam, fáztam, fázok, tanulok.
És fáj a hasam a káposztától.. -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése