2010. szeptember 6., hétfő

Már megint hétfő..

Nem bírtam felkelni. 6-kor ébresztő. Áhh, még visszadőlök egy kicsit. 6:10kor anya ront be a szobámba: Nem akarsz felkelni??!!
-De -.-"
Nyelvvizsga bukása miatt eléggé ki vagyok borulva, szar kedvem van.
Reggel megfagytam. Éééés tesivel kezdtünk. Ugye milyen jó hétfő reggel 1. óra tesi? ^^
De a tegnapi rodeós idegbecsípődéses derékfájós bedagadós dolog miatt eleinte csak ültem a padon. Többiek kosárra melegítettek be. Én meg kétségbeesetten lapítottam a padon és védtem a fejem miközben tombolt az adrenalin. 10.c bemelegítése kosárra?? Izomból megküldött kosárlabdák kereszttüzében ülni nem túl megnyugtató. Főleg hogy 2-3 fejen is b*szott szóval kellemes volt. xD Aztán kezdődött a meccs. Én meg kedvet kaptam játszani. Gondoltam vagy rendbe jön tőle a derekam vagy ennél rosszabb már úgysem lehet.. xD
Hát egyszer majdnem eltörték az ujjam egyszer meg véletlen megfejeltem egyik osztálytársam ^^" meg ilyenek de nyert a csapatunk *hősiesen egyik lábát egy sziklára teszi hunyorít a széltől lobog a haja és a köpenye*
Jah és amikor az egyik csaj rám zuhant én meg felkenődtem a bordásfalra akkor jobb lett a derekam :O
2× is játszottam mindkétszer nyertünk szóval két tesi ötössel indítottam >.< Az meg más tészta hogy akárhányszor rádobtam egyszer sem ment be... xD Tesi után német aztán töri, föci, dupla magyar, angol.
Kitti angolon azon röhögött ahogy sunyiban almát ettem. Szerinte olyan voltam mint a Zúzó. xD
Annyit látott hogy békésen írok. Egyszer csak felé fordulok és beleharapok az almába majd tök komoly fejjel kitömött pofazacskóval rágok.
Miután hazamásztam egyből bealudtam. Aztán arra keltem fel hogy megfagyok. És nekiálltam tanulni. Töri pfööjj a téma még érdekel is de egyszerűen nem fog az agyam mostanában eeennyi. De a Bundik féle Romapithecus az ütött xD Nem ám Ramapithecus.. xD Hjaaaj nagyon kész volt. >.<
Na pás :D ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése