2010. szeptember 27., hétfő

vegyes

1. óra tesi. Be kellett fejeznem a kúperes felméréses valamit. Fekvő, hát, felülés még hátra volt, mivel a múltkori idegbecsípődés miatt nem tudtam megcsinálni. Fanni is most csinálta meg még pár csaj. Mondtam tanárnőnek hogy naaaaa tanárnőő kezdhetjük?? Nem fogjuk befejezni ezen az órán. -Persze, megyek már.
20 perc múlva oda is jött -.-  Felülés, hátizom 80-tól ötös. Nagyba csinálom a felüléseket, 163-nál járok, erre egyik csaj elkezdett mellettem öklendezni. Mondom paaaff. Tök felkavarodott a gyomrom. Utána jött hátizom. Utána már én is az öklendezés határán voltam, tehát 169-nél feladtam. Fekvő 20-tól ötös. Egy régebbi balesetem miatt nem is tudtam annál többet csinálni, mert még mindig nem jött rendbe a vállam. És szerintem már nem is fog... =/
Németen párban kellett dolgozni. Tanárnő mondta, hogy a "Mária" a Dorcival lesz. Erre Dorci xD : Már megint vele kell lennem? Ne már!
Áá nagyon kész volt xD És a csaj nem fogta fel, hogy rajta röhögünk, hogy ő a közröhej tárgya -.-"
Utána olyat csináltunk németen, hogy mindenki kapott egy szót, és azt körül kellett írni. Ugye vasutas vonatos utazásos téma volt. Mária kapta azt, hogy ICE (ugye az intercity..) Erre ilyet szól:
,, Man isst das Sommer weil sie kalt ist." Tanár is röhögött nem kicsit..xD Jajj de köcsög vagyok... ^^"
Egyik szünetben Fanni vett melegszendvicset. Egy rohadt üres melegszendvics 250 Ft.!!!!! És ez még semmi. Olyan szinten büdös volt b*sszameg o_O
Egész osztály az ablakban csüngött. Nagyon brutális volt O_o
Aztán következő szünetben mentünk kajálni. Gesztenyés kifli *-* Még a szemöldököm is porcukros volt.. xD (Y) És attól is szarul lettem -.-
7. óra, angol. Kittiről tudni kell, hogy rohadt jó arcbőre van *-* Olyan sima és puha és aaah (L) xD
Így nagyba tapiztam meg simogattam az arcát, irigykedő fejjel. Megszólalok halál komolyan könyörögve:
-Hadd tépjem le a bőröd! *-*
-TE ABERRÁLT ÁLLAT!! o_O
Aztán dogát javítottunk. A mondatot fel se kellett olvasni, hanem egyből csak magyarul. Benit felszólították. Tök nem tudta hol járunk. Megmondtam neki. Elkezdte olvasni angolul. Mondom: csak fordítani kell. Erre Beni megfordította a lapot.. x'D (Y)

Elindultunk haza Kittivel meg Fannival. És épp azt beszélték, hogy néha tök félnek tőlem. o_O
Mondom: De miért féltek tőlem? *bociszemek*
Kitti: " Hadd tépjem le a bőröd!!" Na vajon? xD
-jólvanna.. xD

Hazaértem. Elkezdtem tanulni. De a föcin olyan szinten kiakadtam. Tanár nem magyarázta el normálisan. És wáááh :@
Apu sem érti.. xD Jajj az is szép volt.. Kirontok a szobámból, ajtót majdnem kitéptem a helyéről:
-WÁÁÁ APA TE ÉRTED EZT A SZART??!!! MOST NÉZD MÁ' MEG!!
apu megszeppenten rámnéz..xD hát az nagyon ari volt :D
Jah és és lehet, hogy megint tanulni fogok harcművészetet *-*
Csak most nem Kyokushint mint 4-5 évig, hanem Kempot. De csak ha nem túl drága.. -.-"
És és megint bunyó *-* Nyááá (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése