2010. szeptember 13., hétfő

Egy viszonylag eseménydús nap

1. óra előtt megint bántalmaztam Tusit mert nemtom már mit csinált. Most lyukat haraptam a kezébe. De naaaagyon durva o_O  Ilyen lyuk van a kezén és lila. Nem is. Az már fekete xD
Aztán tesin megint röpiztünk. Össz-vissz 4-en voltunk a teremben...xD Rossz szokásom, hogy ha jön a labda reflexből rúgni akarom. És hát megint lerúgtam szegény Kittit meg egyszer így fej magasságába jött a labda, lendítettem a lábam erre a másik kicsúszott és puff..xP
Föcin jelentkeztem felelni, mert hát új tanár be kell vágódni meg minden meg alapból érdekel a téma és hát  mért ne mondanám el egy ötösért?:D Aztán még tök sokan jelentkeztek meg vitatkoztak, hogy ki miből akar felelni. Tanár: Micsoda?? Mivan??!!! Ennyien akarnak felelni?? A THURIBAN?! Jajj az nagyon kész volt... :D
Magyaron Fannival megint alkottunk. Tanci kitalálta, hogy Odüsszeusz 10 kalandját kiosztja az emberkékre és azoknak kell előadni az osztálynak. Hát mi Fannival ilyen nagy stréberek vagyunk ám  és jelentkeztünk. Ez eddig oké, csak az a bibi, hogy el sem olvastuk az Odüsszeiát. Még csak a rövidítettet sem. De hát ez így poén. xD
Meg az iskolarádióban kajak időjárásjelentést toltak magyar órán o_O xD
Elmondta a hangversenybérletes valamit. Erre: "Amint látjátok, ma már jó idő van. Reggel kicsit hűvös van ugyan, de a meteorológusok egész hétre ilyen időt mondtak, csak hétvégén várható egy-egy zápor, zivatar. Örülünk a jóidőnek, de az ablakokat továbbra is csak bukóra nyissátok ki. Köszönöm, vége." Hát az nagyon kész volt. xD
Angolon meg dzáááá x'D
Tudtam, hogy ritkaszar lett a dogám. Olyan 3-masra tippeltem mert amcsiul nem tudtam, de brit angolul igen.
Kikapom látom karó xD
Első 1-esem..xD Osztály arca bááá azok a sokkolt fejek xD Nem hitték el, hogy én karót írtam. xD
Suli után Fannival meg Kittivel lemásztunk plüsbe venni csokit *-*
Közben egy elektromos székes emberke követett minket amikor mentünk buszmegbe. o_O
Tök olyan volt mint Timmy a South Parkból xD De azért ijesztő volt ^^"
És húú basszus milyen bogár-invázió van palotán meg inotán. Köcsög bogarak. A pókhálók úgy néznek ki a városban, hogy egy nagy bogár az egész. Nagyon durva. Ennyit 15 év alatt összesen nem láttam >.<
A busz is tele volt velük. Egy bácsinak még az orrszőrében is bogár volt o_O
Na aztán átvergődve magam rajtuk hazatértem.
Hajamból egy halom bogár kiesett, itt mászkálnak az asztalon a kis gecik. Szememből is már vagy 4-et kapartam ki. Utána feladtam a harcot, és egy egész chemotoxot kifújtam a szobámba mert ez már tényleg tűrhetetlen.  Nekiálltam tanulni. És szembesültem vele, hogy nincs meg a föcicuccom. Hát...Csak előkerül majd xD
Kb. Ennyi volt a ma...( széttrancsíroz egy bogarat) Üdv ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése