2010. október 3., vasárnap

"A muffinnak az a dolga, hogy jól megsüljön, nem az, hogy okoskodjon." xD (Y)

 Péntek.
Angol előtt életemben először ettem gesztenyét! xD És mire a többiek megettek vagy 4-et, én még mindig az elsővel szenvedtem, de 15 perc alatt csak megettem egyet xD És angolon tök váratlanul dogát írtunk már megint. Faszaa. Kaja után siettem haza. Tanultam, pakoltam, stb.
és..
MEGVAN A SZÓBELIM!!!!! o_O
Olyat sokkoltam dzááá. Írásbelihez is csak 3% kellett volna. Ez azért ááá xD
Este jött ki a Fekete Family. Ildi csinált salit *-* Ahhh (L)
Aztán Danival felpróbáltuk a cpnket. Ő Kakuzu én meg Karin. És Dorkáék végig az arcomban voltak a kamerával -.-"
Szombat.
Este nemtom mi volt de nem tudtam aludni. Rázott a hideg de melegem volt stb. Tehát kb. 2-3 órát aludtam. 4:20kor felkeltem, nekiálltam hajat vasalni, kaját csinálni stb. 5-kor megpróbáltam felkelteni Danit. Nem ment. Kimásztam a fürdőbe hajat vasalni. 5:20kor megint felkeltettem Danit. xD Reggelit csináltam, hajat vasaltam neki, pakolásztunk stb. És épp hogy elértük a buszt Palotára 6:40-kor. Közben már azon gondolkoztunk hogy mit hagytunk itthon. 7:10kor indult a buszunk Pestre. Pályaudvaron felszedtük Bundikot is. 9-kor már népligetben voltunk. Bundik apuja kocsival lefuvarozott minket Hungexpohoz, ahol már Peincííék vártak minket. És kaptam nyonyot *-* Nyáá (L)
Megvettük a jegyeket, mászkáltunk nézelődtünk stb. Úgy állt eleinte a csapat, hogy:
-Dani
-Peincíí
-Konan
-Bundik
-és én.
11:45 körül elkezdődött az Egy akatsukis élete 24. részének vetítése. Utána meg interjú Danival :P
Büszke voltam rá ^^ Egééészen addig virultam, amíg interjúban be nem nyögte a nagyközönségnek, hogy én mint Karin hangja, meg Bundik mint Sasuke ott lapulunk.
Interjú után Danival átvedlettünk cpbe. Peincíí kb. megcsinálta a hajam. Kb olyan lett mintha narancssárga csíkok lettek volna benne. >.< A harisnyám meg végig lecsúszott. -.-" agyfaszt kaptam már tőle. -.-
És kóstoltam sushit *-*
Nem sokkal később Danival elmentünk Zoliért. (Hebis barmok alkotójáért.) Utána megint egy egész szép kis csapat jött össze. Bővült a társaság  Zolival, pacsirtahangú Mattennel, és Kakuzuval.
Matten beszólt amikor látta hogy a hajam miatt mindenem csupa narancssárga, hogy: "Na mivan, hullik a hajszíned?" Erre mellettünk egy pasi vámpírfogakkal elkezdett szakadni de eszméletlen módon. xD
Kitaláltuk, hogy menjünk ki a hotelbe pizzázni, mert régebben is azt csinálták. De ott cégváltás volt, ergo nem volt pizza. -.- Hát, akkor sétáljunk el burger kingbe. Danival az egész utat végigugráltuk. Nem néztek hülyének. xD És Konan depis volt. És kapott nyalókát. Meg ettünk és báá jóllaktunk. Konannak meg jobb kedve lett ^^  És egy burgerkinges koronával villogtam a fejemen. Visszamentünk conra. Fél8 fele elindultunk Peincííékhez. Buszmegben ott volt a vámpírfogas pasi aki igencsak ránknyomult. -.-" A buszon Matten kezdeményezésével elkezdtünk énekelni. Teljes hangerőből a kis csapat. xD És az egész busz velünk tombolt.. xD Először Konanékhoz mentünk, hogy összeszedje a cuccát, utána indultunk Peincííékhez. Út közben vmi bogár végigszállt a testemen! :S xD Báá nagyon rossz volt >.< Nem tudom hánykor érkeztünk meg. Lefürödtünk, és kb. fél1ig dumáltunk még.
Vasárnap
Utána aludtunk.
Már aki. Én végig forgolódtam, mert egy rohadt takaróhuzat volt a takaróm. Megpróbáltam bebújni Dani mellé a vastag takaró alá. Erre álmából felkelve beszólt: "Te egész éjjel forgolódni akarsz?!" Hát az szép volt xD
És amikor végre nem fáztam és bealudtam, Dani nem tudott aludni mert mindig csikizte az arcát a hajam. Szóval jó éjszakánk volt xD 5:05kor arra ébredtem, hogy baszki bepisilek >.< De csakazért sem mentem ki. Végül fél8kor kelt mindenki. Közöltük egymással, hogy ki miért nem tudott aludni stb. És kiderült hogy Daninak végig melege volt a takaró alatt én meg ott fagyoskodtam a kis huzatom alatt xD Szóval vicces >.<
Fél10 fele lemásztunk reggelizni. Na az is szép volt. Fiiinom melegszendvics(L)  Aztán...kávé..xD
Dani kérdezte, hogy iszok-e egy kortyot. Ültem volna le az asztalhoz, terítőt véletlen meghúztam, puff loccs ki a kávé a fehér terítőre... Oké Lilla, gratulálok..xD Dani átült az asztal másik végére. Itta volna, erre a kanál kikatapultál a csészéből, kávé megint puff a terítőre...Égett a fejünk xD Szóval pesten többet nem kávézok. Pont. xD Nem tudom hánykor elindultunk. Népligetig elkísért Peincíí meg Konan, utána ők rohantak vissza conra. Nekünk Danival és Bundikkal még volt fél óránk a buszig, Zolinak meg 1. Egyszercsak odajött hozzánk egy emberke. Elég csúnyán nézett ki, hajléktalan volt. Profin beszélt angolul, németül, magyarul és franciául. Pénz kellett volna neki hogy hazamenjen, meg gyógyszerre. A gyógyszer receptjét meg is mutatta. Hát..tényleg hajléktalan volt, meg is sajnáltuk de hát na...
Buszon bealudtunk Danival, Bundik meg zenét hallgatott telómról. Egyszercsak előttünk lévő ülésen megszólal egy srác: "A muffinnak az a dolga, hogy jól megsüljön, nem az, hogy okoskodjon." Daniékkal csak röhögtünk. xD Ez kb. a nap bölcsessége.
És hulla vagyok. De ez a 2 nap felejthetetlen (L)
A társaság, stb. Wááh (L) Sok kedves embert ismertem meg :D
És biztos vagyok benne, hogy valamit kihagytam, de hát annyi baj legyen. xD
csókolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése