2010. szeptember 26., vasárnap

Hideeeg :S:S fúj!

Reggel 6 ébresztőőőő mivel 8ra bennt kellett lennem Veszprémben. Na jó még egy kicsit..10 perc.. És NEM SZÓLT AZ ÉBRESZTŐ!! 7-kor felkeltem. Basszameeeg xD 7:05kor ment a buszom. Rohadt gyorsan felöltöztem. Rohantam ki a fürdőbe. Erre asztalon egy cetli: Lilla. Ilyen időben nem lesz piac. NE menj be Veszprémbe! Anya.
Közben Ildivel is beszéltünk telón. És hát akkor nem mentem. A poén, hogy még el is értem volna a buszt... xD
Hát mit volt mást tenni, visszafeküdtem. Fél11-kor anyu keltett, hogy menjek csirkét panírozni.. (Y)
És igazából semmit se csináltam egész nap. Tanulgattam, meg msneztem. És Kakuzuval már megint perverzek voltunk. De már Gyöngyit is bevontuk.. xD Vonatozás...szendvics..oké hagyjuk xD
Du. bementem lakótelepre hogy Nikivel visszacseréljük a bérleteket. Kb. szétfagytam. Rohadt hideg vaaan :O
Onnantól kezdve itthon végig könyörögtem, hogy kapcsoljuk be a fűtést.. És siker! xD
Este csináltam Ildi-féle salátát. És aaaah (L)
Öcsém lenyúlta a felét o_O xD De de öcsém zöldséget evett! xD
Meg anyu is mondta, hogy máskor is csináljak ilyet. Mondtam hogy vegyetek akkor jégsalátát. És összevesztünk azon, hogy én mondtam azt hogy én mindig mondom hogy vegyenek és megcsinálom. Anya meg azzal jött hogy nem, mert én azt mondtam hogy vegyenek és csinálják is meg. xD
Aztán tisztáztuk h én szívesen megcsinálom. És yeah xD
Utána becsobbantam egy naaagy kád tengeri sós vízbe és kiáztattam vén csontjaim. Most meg próbálom rávenni magam, hogy tanuljak... de nem megy!


Chu Chu Lovely Muni Muni Mura Mura Purin Purin Boron Nurururerorero :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése