2011. január 30., vasárnap

Egy fenomenális este. (A)

Szóval. Először Kitti drágámhoz mentem ahol volt szerencsém megismerni egy Adri nevezetű leányzót aki iránt hamar erős szimpátiát éreztem, főleg hogy hasonló problémái vannak jelenleg, mint nekem. Kittiéknél fűző, nyakörv fel, és irány Adri. (igen érdekes volt, 2 Adri és 2 Lilla egy helyen.. xD ) Utána PU-n felszedtük Dávidot, Adri barátját, és indultunk Alagsorba. Ott találkoztunk Lillával is. Még 5 perce se voltunk ott, amikor soook sok rendőrbácsi jött: Jó estét kívánok. Igazoltatás! Mindenki készítse elő a személyijét.
Fasza.. xD
Pillanatkép.. Kicsit se látszik. xD

Aztán nekiálltunk sörözni, majd 10-kor kezdődött a koncert. (B-verzió) Toltak jó számokat, lehetett tombolni. A csajnak nagyon durva hangja volt. o_O"  Nem hogy Tankcsapdát, de még ACDC Highway to hell-t is úgy nyomta hogy csak lestem. o_O
Én persze nem hazudtoltam meg önmagam, és 2 percenként jártam pössni. Nagyba megyek a mosdóba, erre egy srác így odajött hozzám, megállított és elkezdett beszélgetni velem, de mivel semmit sem értettünk, fogta magát és behúzott a mosdóba.. Mondom okéé... *-) Aztán végre hagyott menni a dolgomra.  Visszamentem a többiekhez, headbang stb. Később megint mentem WC-re, de még mielőtt bementem volna az ajtón oldalról valaki megragadta a karom és odarántott magához. Már megint az a srác volt. Így odahúzott az ölébe, és ott fogta meg simogatta a derekam. Én meg felb*sztam az agyam, határozottan megfogtam a kezét és leszedtem magamról. Többet nem láttam a srácot.. Jah amúgy nem értem el a WC lehúzókát és ott kellett ugrálnom. x'D
Koncert után visszaültünk az asztalkához, és hozzánk csapódott Ákos akit amúgy tök nem ismerek. xD
Meg juuujj xD Volt egy csajszi..khm.. nő aki tiszta ari volt, először járt ő is alagban és leállt spanolni velem.. xD
Nem tudom miért, de arról a nőciről mindig Renge-kün jutott az eszembe. (A)
Meg később odajött Lilla is, Kornél a barátja, meg Brigi a B-verzió énekese. És a kezembe nyomtak egy cuki laposüveget, hogy igyak. Megszagoltam. Jéger. Rácuppantam. Aww. (L)
Aztán rikácsoltak, hogy záróra. Kittiék már előbb leléptek, így a csapat annyiból állt, hogy: Adri, Dávid, Ákos meg én. Ákos felvetette, hogy menjünk Borozóba. Adrinak és Dávidnak nem volt kedve, én viszont gondoltam egyszer élünk, menjünk. Már majdnem kiértünk, amikor 2 pasi odajött hozzánk, és elkezdtek ott fényezni, hogy húú milyen rohadt jól nézel ki meg ott tippelgettek, hogy hány éves lehetek. 20-nál kezdték. Én meg képen röhögtem őket. xD Végül úgy döntöttek, hogy hozzánk csapódnak és jönnek Borozóba, de félúton eltűntek.. xD
Így hát ketten másztunk el oda, ami már meglehetősen nyugisabb hely volt. Alig voltak, csend volt béke nyugalom. Ákos odament 2 pasihoz, akikről mint később kiderült, Ákos haverjainak a faterjai és ők is tök jóban vannak. De jó arcok voltak, lehetett velük értelmesen beszélgetni, és megállapították, hogy fúú milyen jól nézek ki meg hogy milyen értelmes vagyok.
Mivel egész este ezt hallgattam mindenkitől már meg se lepődtem szinte, de valahogy olyan szinten röhejesek az ilyen hülye és vak emberek.. x'DD
Ráadásul ki is nevettek, mert nem értem fel a pultot.. Nem tudom milyen 2 méteres állatoknak tervezték ezeket a helyeket. xD Végül odahoztak nekem egy ilyen naaagy nagy bárszéket, nagynehezen felmásztam rá, majd a székkel együtt pattogva közelebb húztam magam a pulthoz.
Lilla, jómagam a pillanatképfejemmel, és Adri.
Végül 4-kor ott is záróra volt, így elindultam mamámhoz. Kb. ennyi, összességében cefet jól éreztem magam. :D
(Lehet, hogy még lesznek képek, egyelőre csak ezeket tudtam megkaparintani Lillától.)

1 megjegyzés: