2011. január 21., péntek

passz :D

"A régi sebek begyógyulnak, de mindig lesznek újak és újak, amik ugyan úgy nyomot hagynak..."




Van egy buszsofőr. Múltkor szállok fel a buszra, mutatom a bérletem. És akkor benyögi:
-Igazi? -.-
-Őőh... mi igazi?
-A hajad.
-Igen.. xD

Tegnap mentem haza. Odamentem első ajtóhoz, hogy le tudjak szállni. Megszólal:
-Kérdezhetek valamit?
-Őőh.. Persze..
-És őszintén fogsz válaszolni?
-Hát.. Attól függ. x'D
-Ez az eredeti szemszíned?
-Igen o_O x'D
-És miért jöttél ide? Le akarsz szállni?
-Hát nem lenne rossz. xD
-Rendben. Vigyázz magadra és öltözz fel jól, nehogy beteg legyél!
Hát..nemtom mire vélni a dolgot... xD De érdekes volt >_>

Ma meg fúj miben volt részem. :S
Mivel tudtam, hogy jön ma Tusi, Tibi és Szabi, gondoltam mostmár tényleg ideje lenne rendet rakni a szobámban. És szerencsém volt a 2 hete itt rothadó virágokhoz is. Komplett sav volt már az egész. Hogy el tudjam viselni, mentolos krémmel kellett bekenni az orromat. xD
Na meg a porszívózás... Nagyban elkezdtem porszívózni amikor 5 perc fáziskéséssel leesett h a porszívó se bedugva se bekapcsolva nincs... Hát jóóó. Utána mentem ki a nappaliba és végig a fejemben volt, hogy most be kéne kapcsolni már elsőre. Amikor kiértem, feltűnt h hiányzik valami. Hát persze hogy a porszívót hagytam a szobába.. xD

5 és fél6 között megérkeztek Tusiék. Amikor mentem ki, hogy beengedjem őket, felvilágosítottak arról, hogy a házak mögötti dombok lángolnak. Amikor megláttam kissé kiakadtam. Igaz, hogy nagyon szép volt mert imádom a tüzet, de hát basszus amelyik nyomoréknak eszébe jutott begyújtani a dombot annak kitépem a szívét. >_>

Elkezdtünk valami filmet nézni egy kis Tusipogi, kuki és mézes-málnás fütyülős mellett. Jah és a disznók az én malacaimmal dobálóztak meg verték egymást T_T
Szóval elkezdtünk valami filmet. Épp beszóltam, hogy milyen szar szinkronhangjuk van az embereknek, amikor kiderült, hogy magyar film... Jólvan.
Én szokás szerint bealudtam. >_>
Fél9 körül leléptek az én porontyaim és most egyedül tengek és pangok itthon.
Kb. ennyi. :D




  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése