2011. január 16., vasárnap

Egy másik jó nap *-*

Már csak Ő kéne, és minden újra tökéletes lenne. De hát nincs... =/ Ez van.. =)
Szóóóóval.
Ugye a weboldalra az volt kiírva, hogy a nyelvvizsga eredménye csak jövőhét szerdán/csütörtökön lesz megtekinthető. Én azért éjjel megnéztem, és furcsa módon meg lehetett nézni. És amikor megláttam. B*SSZAMEEEG!!!!
Én egy mázlista dög vagyok! x'D Ígéretemet beváltva még ma vettem egy lottószelvényt. (Y) xD
Reggel amikor kómásan másztam ki a szobámból benyögtem anyuéknak, hogy megvan a nyelvvizsga. Anyu sírva ugrott a nyakamba, apu is megölelt majd öcsém is. Onnantól kezdve ahányszor kimentem anyu folyton megölelt és amikor meglátott mindig elbőgte magát. (Y) x'D
Apu mondta, hogy ezért ma megyünk étterembe. (Tegnap cukrászda és meki, ma étterem... fő az egészséges és szénhidrátmentes étkezés (Y) xD )
Még felhívtam magántancim hogy elmondjam neki, meg a legfontosabbakat. <3 Mindenki tök örült meg így büszke rám úgy büszke rám... xD
Mielőtt elindultunk volna étterembe, persze hogy megtaláltam a módját, hogy elrontsam a kedvem. Így hát kénytelen voltam az őszinte vigyor helyett az erőltetett 100 wattos mosolyt adni, de hát na. xD
Megérkeztünk az étterembe.
Etteeeem sajttal és gombával töltött csirkemellroládot meg ittam epres cappyt *-* meg még egy jegeskávét.
És a pincér tök nagy arc volt, igaz folyton bámult és csak mosolygott rám. >_>
Miután hazaértünk anyuékkal betoltunk 2 üveg pezsgőt.
És én narancshéjból ittam szívószállal és nyííí *-*
Iszonyat finom! Próbáljátok ki. ;)



















Pezsgőzés közben anyuék történeteket meséltek a gyerekkorukról stb. Én meg közben véletlenül kiborítottam a narancsom. Apu: mesélt mesélt mesélt lilla te nem kapsz több pezsgőt mesélt mesélt mesélt.
Hát az nagyon ari volt. xD
Most meg ülök és camozok Zolival és hát. Itt vagyok. >_>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése