2011. január 15., szombat

*-*

Nooos. Ez a 2 nap valami eszméletlen volt <3
 Pénteken suli után nagyban döglöttem itthon, és pont bealudtam, amikor Fanni drága rám írt msnen, hogy:
(16:27) Fanni:szia cicababa
bocsi hogy itten írok pihizésed közepette
(16:27) Fanni:de most hirtelen megszállt mi ichlet és tök szívesen csinálnék pixeket xD
(16:42) Lilla~  A makacs:hát csinálj:D
(16:42) Fanni:mmh rólad te enimöl xd
(16:42) Lilla~  A makacs:így rólam spontán pixeket?
(16:42) Fanni:igen XD
(16:43) Lilla~  A makacs:without ya?
(16:43) Fanni:így egyszer csak támadt egy ilyen érzésme
ilyen még nem volt boaxd
jézus megszállt
és
(16:43) Fanni:így történt
(16:43) Lilla~  A makacs:hát gyere át..xd
(16:43) Fanni:igen ? :')
(16:43) Lilla~  A makacs:felőlemxd
(16:44) Fanni:de ilyen pixkészítés xD és ilyen ichlet megszáll xd valami belső hang azt súgta hogy most pixet kell csinálni xd
és ilyen faján kismincellek meg minden ^^

Na és hát átjött... Megcsinálta a hajam, a sminkem, megmondta hogy mit vegyek fel, ellenkezést nem tűrt, és egy komplett portfóliót csinált rólam! o_O" x'D kilenc és fél órán át ügyködött. Egy kis ízelítő a 64 képből:

Nagyon Karin. xD



Háromszög x'D
fekete hurrikán

Be happy..

Genjutsu.

 Fél háromkor kerültünk ágyba, és 7-kor már kelnünk kellett. Nem mondom hogy könnyű volt... ^^"
Én alig bírtam felállni úgy fájt a térdem, örültem is neki. Fanni hazament, én meg rendet raktam, és mentem zumbára. Csakhogy a drágalátos térdem olyan szinten fájt, hogy párszor ki kellett állnom mert nem bírtam.. Fúú de ideges voltam. >_>
Zumba után hazajöttem, és ledőltem fél órára. Utána gyors összeszedtem magam, és már indultam is Veszprémbe az én asszony állatomhoz, Dorkához <3 Mivel ő csak 20 perccel később érkezett mint én, hát beültem a váróba. És pont szemtanúja voltam egy rendőrségi ügynek. Valaki bejelentést tett testi bántalmazás miatt vagy mi, és már jött is a 2 rendőr. Kíváncsian figyeltem, de azért meg is voltam szeppenve mert fúú de nagyon szúrtak a rendőrök. T_T 
És megjött Dorka! Néztünk buszt, ami levitt volna minket Kokóba, de mindegyik pár perccel előttünk ment el. Így hát egy kb. fél órás sétát tettünk meg. Ráadásul szépen elsétáltunk a cukrászda előtt, szóval ügyesek voltunk. xD És láttunk szivárványt *-* 
Tehát visszaballagtunk a cukrászda elé, és miközben vártuk Ildit, alkottunk..xD
Megálltam, hogy kiszedjem a csizmámból a követ, ami úgy került bele, hogy lyukas a talpa... (Y) És hát a csizma cipzárja beakadt, én szenvedtem, Dorka meg csak állt, röhögött, és megörökítette a bénázásom xD

Végül nem boldogultam egyedül, így Dorka segített, én meg a röhögéstől kb. ráfeküdtem, és hát olyan szituáció alakult ki, hogy nem csak a járókelők, de még a kocsik is megálltak megbámulni minket... x'D

             
 


És megérkezett Ildi *-*         


 Ééés rendeltünk. Olyan rossz ez a két nőstény hogy fúú :@ <3
Nem felejtették el, amit el kellett volna. [sunyin és csúnyán néz]
Na a lényeg: 
 És mindmegettük *w*
 Közben készült jópár kép, de inkább... Hanyagolom. x'D
Utána elindultunk Lidl-be. A hangulat a tetőfokára hágott:
Lidlben kaptam még salátát, fekete retket, pisztáciát, és ropit amit a kocsiban felejtettem.. xD R.I.P.
És a legeslegeslegjobb *-* :
Wáh de ááá *-* Köszönöm <3
Ezután könnyes búcsút vettünk Ilditől, és Dorkával terveztük, hogy visszabuszozunk plázához. És megint előttünk ment el az összes busz. xD De negyed óra várakozás után jött egy, háh! Kossuthot végigmásztuk, hátha van valami bolt nyitva ahol lehet topánkát venni. De hát nem volt. Így elmentünk mekibe. Már megint. >_> Ez a nap az egészséges táplálkozásról szólt.
Szóóval a mekiben nagyban ettünk, erre hirtelen mellettem lett egy előke. xD Szerintem csak nekem készítették oda. Hát, nagyon cuki volt. xD
Később fájdalmas búcsút vettem Dorkától is, majd hazabuszoztam. Palotán röpke 1 órát kellett várnom mire jött a busz. Örültem^^ Most meg hulla vagyok mert kijött rajtam, hogy csak 4 és fél órát aludtam.. xD

Mindent összevetve ez egy nagyon nagyon jó nap volt *-* Köszönöm szépen <3






                <3
 
Jah és nagyon szépen köszönöm a videót, Dani :) <3



















9 megjegyzés:

  1. Szia, boldog holnapi születésnapot kívánok!!! :D
    Szoktalak olvasni ám..
    Nagyon jók lettek a képeid :D:D:D
    Genjutsu XD LoL
    A legaranyosabb szerintem ezen a legutóbbin vagy, meg a csizmacipzároson, és azon amin a lábad félig a levegőben van :D
    A legszebb pedig, amin profilból, a 3. kép :D:D:D
    Abban van valami nagyon macskás :D

    VálaszTörlés
  2. A háromszögesre gondolsz? :D
    Amúgy nagyon szépen köszönöm :3

    VálaszTörlés
  3. Am rosszul írja ki az időt.. nálam 17:43 van..

    VálaszTörlés
  4. Én is ezt nézem már pár napja >_>
    Vagy melyikre gondoltál hogy a legszebb a profilból a 3.? :D

    VálaszTörlés
  5. Ebben a bejegyzésben rögtön a legelső fotók közül fentről a harmadik kép... :D

    VálaszTörlés
  6. Jaaah (I) Így már minden világos. :D
    Köszönöm ^^

    VálaszTörlés
  7. A videó nagyon jó lett!!! Irigyellek is rendesen :D
    BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen, aranyos vagy. :)
    Irigyelni meg felesleges.. A te barátaid is biztos meg tudnak lepni olyannal, amire tök nem számítasz. :D

    VálaszTörlés