2011. január 11., kedd

Találjatok ki neki valami címet. xD

És végre jó kedvem volt egész nap! Hiperaktívoskodtam, pörögtem, vigyorogtam, stb. 
Angolra és németre bejött pár törpicúr (8.-osok akik legalább fél fejjel magasabbak voltak nálam) és ott lesték a tanórákat. Elég bosszantóak voltak hogy végig pofáztak mögöttünk, de hát ez van.
Holnap írunk angol félévest, tök át se néztem meg semmi.
Hazaértem, aludtam 10 percet, msneztem kockultam házit írtam, és
irány zumba!!
Talán az eddigi legjobb edzés volt  és totálisan felpörögtem, hiperaktív voltam, tök sokan lesokkoltak azon, hogy:
JÉÉÉÉ A LILLÁNAK JÓ KEDVE VAN o_O"
És már megint hoztam a formámat. x'D
Véletlenül beleültem a kukámba! x'D
 És várom már a hétvégét hogy Dorkázhassak meg Ildizhessek wúúú ^^ Ha már mondtam akkor sorry. xD

 




Aztán ahogy minden varázsnak vége szakad, az én jókedvem is tovaszállt. De így is meglepő, hogy egész nap nem voltam depis. Fejlődök, háhh!

Oké a kedv megint jön vissza hála ennek a nyomorék Dorkának, a galamb, a vonat és a kisikló vonat hangjának. xD
Na meg persze Zolinak és az általa kreált bagolymalacnak: <3 x'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése