2011. január 7., péntek

Haszon.

Mivel most elég szépen kitárulkoztam, és nem szégyelltem bevallani hogy a f*szom kivan mindennel, szeretnék ebből hasznot is húzni.
Látjátok, úgy mint nekem, bárki másnak lehetnek gondjai. Mindenki eljut egyszer arra a pontra, amikor azt hiszi, hogy ennél már nem lehet rosszabb, nem éri meg küzdeni, feladom, meg akarok halni.
Koránt sem mondanám, hogy az én bajaim megoldódtak. Sőt! Egyre gyűlnek és gyűlnek.
De nem szabad feladni! Ha az élet beléd rúg, hát rúgj vissza, ne törj össze. Bármi baj is történik, fel kell állni, akárhányszor taszít vissza a padlóra az élet. Ha egyedül nem megy, nem kell szégyelleni segítséget kérni. Legyen az a segítség barátoktól, szülőktől, bárkitől.
És igen itt lehet röhögni, hogy egy 15 éves kisp*csa lelkizik itt ennyire. :P
Végül is csak annyit szeretnék elérni ezzel a bejegyzéssel, hogy aki olvassa és ne adj isten gondjai vannak, ne adja fel!
Remélem hogy ez a kis valami tudott segíteni, és nem csak annyit értem el vele, hogy nevessetek egy jót.
(:

2 megjegyzés: