2011. január 23., vasárnap

Dorkával.... xD

Szóóval. Már a reggel érdekesen indult, ugyanis hajnali fél8-kor csörgött a telóm, én megijedtem tőle, hatszor elejtettem és amikor sikerült felvenni még csak azt sem tudtam, hogy ki hívott. Belenyüszítettem a telóba és Dorka vihogását hallottam vissza. Hogy mit beszéltünk azt már nem tudom >_>
Aztán mentem zumbára és 15 perccel előbb leléptem az én egyetlen Asszonykám kedvéért *-*
Veszprémben találkoztunk 11:30-kor. Elmentünk bőregérbe (ami nem bőrbagoly! xD -kómás lilla műve) És leadtuk a rendelést a kívánt pólóval és pulcsival kapcsolatban. Naaagyon erősen ajánlom hogy jó legyen mert kész rablás volt!!
Ezután lementünk plázába. Aztán le PU-ra, és indul a mandula.
Egyszerre 2 busz is jött Palotára, csak az egyik Pestre ment. Hát, melyikkel menjünk? "Áhh szerintem ezen több hely van" mutattam a Pestire. Felszálltunk, de már menekültem is, nehogy Dorkának eszébe jusson hozzámvágni valamit ugyanis egy hely sem volt. x'D Közben az övtatyómmal fent akadtam egy ülésen de az mellékes...
Odaálltunk az ajtóhoz. Álltunk, álltunk..Aztán vidékiek módjára kényelembe helyeztük magunkat a lépcsőn. És még ropit is ettünk. Jah meg ugye említettem asszem a virágrohadós dolgot. Dorkától kaptam művirágot. (Y) x'D
Békésen ücsörögtünk, amikor egy érdekes tárgy felkeltette az érdeklődésünket. Dorka a lehető legsunyibb módon próbálta becserkészni azt a valamit. Amiről kiderült, hogy egy kuka volt. xD




Befutottunk Palotára, vártnuk röpke negyed órát, és már jött is a busz Inota citybe. Itt lepakoltunk, és elkapott minket a paparazzo láz. Ezt a következő pár kép is mutatja:

A kicsi konyha átka... xD




Cenzúrázva. >_>

Nyaktalan. x'D

Döbrögi uraság x'DD

 
No komment....


Elborultam a röhögéstől és nem volt erő felnyomni magam... x'DD

Nah ezután kimásztunk enni fiincsi lasagnet. Közben anyuék megkértek, hogy másszunk be tescoba, megvenni a következőket:
  • pelus
  • bor
  • tojás
  • tejföl
  • bonbon
Besétáltunk tescoba és nekiálltunk a vásárlásnak. Már mindent összeszedtünk, kivéve a bort. Hát akkor elkezdtem szúrni az embereket, hogy kiket tudnék lezúzni. Odasasszéztam egy pasihoz meg volt vele egy srác is. 
-Heeeló.. Kérhetek egy szívességet? (A)
-Cigi kell vagy pia?
-Pia. xD
Na aztán végül mentünk a pénztárhoz. Közben a srác ilyetszól: Ha kérdezik a pénztárnál, akkor a csajom vagy!
Dorka a háttérben már nem tudott mit kezdeni magával annyira röhögött. xD
DE a pénztárnál észleltem, hogy én azt a srácot ismerem. Amikor odaértünk meg is jegyeztem neki:
Amúgy ismerjük ám egymást max nem emlékszel rám.
Hülyén nézett egy kicsit, de monta, hogy tényleg ismerős neki a fejem. Személyi nem is kellett. Mire végeztem, a 2 emberke se szó se beszéd eltűnt. Hát jó.
Odamentünk pakolni a táskámhoz:
Ezután gyors pössentettem egyet, de még ki sem jöttem, amikor Dorka már  fényképezett is. -.-" És MINDIG a pucsítós pillanataimban kap el. xD
Elindultunk haza. Én végig csörögtem a tejfölökkel xD Közben Dorka lefényképezte a szerinte ijesztő tavat:
 
Igen, a képen van egy tó! xDValahol... x'DD

Közben a kis aranyos a pelussal mászkált, mintha valami kistáska lenne. :P
"Ezen hol a rákba van hogy hány kiló??!!"



Nem sárga nem zöld főleg nem szürke (8)

Először azt hittük, hogy a szeme van kint. De nem! xD Az ott a foga. Szemfog. x'DD
Itthon továbbra is alkottunk. Most pedig. EZ a videó a közvéleménykutatás szempontjából kerül publikálásra:



Este még röhögcséltünk, RAJZOLTUNK X'DDD


camoztunk Zolival (egyik rajzunk alanyával xD)

éés kb. ennyi.. 
De mivel Dorka úgyis publikálna pár videót amit én nem, ezért inkább most megteszem én. (Pár kép is csak ezért került fel.. )




Röhögés közben fütyülni? Impossible!
(jah amúgy lett kemény 1 találatom a lottón x'D)
 A "táncra" csak annyit, hogy elragadott a láz és meghallottam a Gimmie gimmie gimmie című számot. Meg hát Dorka is erőltette -.- >_>
DE a vége a lényeg x'DD







Reggeli kóma:

És végül:
Boldog szülinapot Zoli ^^

5 megjegyzés:

  1. *___*
    Köszönöööm <3
    (fúú de huncut)

    VálaszTörlés
  2. Basszus és még csak most esett le, miért van ott az a fitneslabda XD THX hogy emlékeztettek a bénaságomraXD

    VálaszTörlés
  3. Jókor. x'D
    Először mankóval rajzoltunk le, merthogy már vénség vagy. :P

    VálaszTörlés