2011. február 6., vasárnap

Ismét egy felejthetetlen nap+éjjel.

Szóóval. :D
Dorkával megbeszéltük, hogy fél1kor találkozunk, hogy még zárás előtt odaérjünk Bőregérbe. (Múlthéten megnéztük, elvileg 13:00-kor zárt.)
Odaértünk 12:40-re, és már zárva volt! 12:30-kor zárt... Szóval nagyon örültem. xD
De így hát betértünk törzshelyünkre, a Mekibe. Kb. fullosra zabáltuk magunkat, egész nap nem bírtunk utána kajára nézni. >_> És hát hogy leöblítsük, ittunk citromos ice teát. És Dorka drágám megállapította, hogy citrom íze van, és hogy olyan, mint a kihűlt citromos tea. Dorka. Én így szeretlek. xD
Miután végeztünk eme egészséges és szénhidrátmentes étkezéssel, átvonultunk a másik törzshelyünkre, a plázába. Út közben majdnem megfejelt minket egy galamb!
Szóval pláza.. xD Először végigjártunk pár boltot, majd a könyvesboltban kötöttünk ki. Dorka a mangákhoz, én pedig a vámpíros szörnyes mindenfélés könyvekhez mentem. Kb. extázisba estem és wuaah. *nyálcsorog*
Végül pedig PU-ra mentünk. Amikor hazaértem, egyből elkezdtem készülődni, ugyanis a nap itt nem ért véget. Iszonyatos kapkodás után végül többé-kevésbé összeszedtem magam, és fél7-kor már Palotán is voltam, ahol Ákos már várt. Lecsámpáztunk Borozóba, majd jött az ötlet, hogy hívjunk még valakit. Ákos felhívta Ricsit, hogy jöjjön le. (Ricsi szintén új arc volt nekem.. xD ) Egy sör mellett vártuk. Amikor megérkezett már egyből szimpatikus volt, vele is jól lehet beszélgetni és vitatkozni. xD Kicsit meg is hökkent a szókimondóságomon, de elvileg díjazta.. >_>
Ezután elhatároztuk, hogy lemegyünk Szentesibe, ami szintén új hely volt nekem, de út közben még beugrottunk valahova máshova, ahol találkoztunk Ottóval (Ricsi apuja, múlthét szombaton ő volt az egyik említett személy) és Tamással (a másik múltheti pasas.. xD )
Mindenki beszélt mindenkihez mindenről. Volt szó a húsról, nyulakról, piákról meg mit tudom én már mikről. Egyszercsak Tamás benyögi nekem: Te emós vagy? 
én meg: MIII???!! x'DDD
Ott vitatkoztunk egy sort, és közben ott is ittunk egy sört. Én természetesen megjelöltem a helyet nem is egyszer, majd irány Szentesi. Ott élőzene volt meg mit tudom én. Ottó már megint nem nyugodott meg amíg meg nem hívott valamire, de én akkor már váltottam a jókislányoknak való cappyre. A változatosság kedvéért ott is kb. percenként jártam mosdóba. Egyszer aztán történt, hogy épp mentem volna, amikor egy pasi elkapott, és megtáncoltatott. Hiába mondtam neki, hogy nem tudok táncolni, csakazért sem engedett. És mivel pont szülinapja volt, gondoltam hát jó amíg nem pisilek be, addig oké. Közben Ricsiék békésen hátrafordultak, és meglátták az én "táncomat". Meg sem lepődtem, amikor mosdóból visszatérve poénból parodizáltak. Persze én is magamat. xD
Ricsi tök el volt olvadva attól, hogy mindig mosolyogtam, vigyorogtam stb, és megállapította, hogy én egy pozitív hangulatot sugárzó kis dög vagyok, és hogy én adom a hangulatot. o_O
Meg ilyetszól. x'D "Te biztos sose depizel. Egyszerűen nem tudom elképzelni rólad." Úgy képen röhögtem, hogy csak na. xD Más említésre méltó asszem nem nagyon történt.. *hmm.
Végül elhatároztuk, hogy visszamegyünk Borozóba, de félúton Tamás elköszönt tőlünk.
Borozóban már megint meg akart hívni valami idegen pasi, de végül megint cappyt ittam *w*
Aztán egy kis idő múlva Ottó és Ricsi is leléptek. Mi még ott egy fél órát kb. elvoltunk, de egy pasi felb*szta az agyam, és mivel nem akartam balhét, inkább leléptünk. Ákos hazakísért majd hazasétált Pétre!!!
Én meg beborultam az ágyba éééés asszem ennyi. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése