2011. január 2., vasárnap

Amíg azt hittem, hogy ez életem legjobb szünete.

29.-e, szerda, 11:00
Álltam a pályaudvaron és vártam, amikor végre befutott a busz, és megláttam Peincit *-*
Lebaktattunk a buszmegállóba öcsémmel együtt. Fagyoskodtunk röpke 10 percet, és már jött is a busz.
Megérkeztünk hozzánk, lepakoltunk, ebédeltünk, örültünk hogy végre találkoztunk. <3
Átadtuk egymásnak a karácsonyi ajándékokat. Én megkaptam azt a saját kézzel készített nyakláncot és karkötőt amin mi vagyunk Peincivel. De utána már kezdtünk is készülődni, mentünk tovább Veszprémbe.
Ott először is lemásztunk megvenni a dohányt, amit már hétfőn félretetetett Szecska meg Dani. Simán ment. Utána indultunk plázába moziba, de Kossuthon megakadt a szemünk a kiárusításon. Szilveszterre árultak mindenféle kütyüt  a szerpentintől a parókákon és anyósnyelveken keresztül a nyuszifülekig mindent.
Peincivel lespanoltunk az egyik eladó sráccal, akit ezentúl Nyuszifülként fogok emlegetni. xD
Peincicával sokáig hezitáltunk, próbálgattunk mindenféle fület, közben beszélgettünk Nyuszifüllel. Épp egy fekete nyúlfület próbáltam amikor megszólalt a pasi:
-Úúú de jól áll! Igaz mindenkinek ezt mondom, de neked tényleg jól áll! ;)
Aztán eldöntöttük, hogy veszünk egyet-egyet. Mert ha már szilveszter, akkor legyen szilveszter! Ehhez a kis csomaghoz tartozott a nyuszifüles hajpánt, csokornyakkendő és pompomfarok.
Gondoltam ha már így összehaverkodtunk Nyuszifüllel, miért ne lehetne alkudni?
-Ha szépen mosolygok lehet alkudni? (A)
-Hááát.. nem de kapsz ajándékot. ;)
-Mit? *-*
-Tessék vigyél egy anyósnyelvet.
-Kössz. x'D
-És amúgy hol szilvesztereztek? :)
-Házibuliba megyünk.
-Óh.. És van barátod? (*huncut szemöldökrángatás)
-Asszem mennünk kell mert lekésünk a filmről. ^^" Sziiia :D
Szóval otthagytuk kedves barátunkat. Megérkeztünk a plázába, megvettük a mozijegyet az Aranyhaj és a nagy gubanc című animációs filmre, és mivel még volt időnk, végigjártunk az összes boltot a plázában.
Megvettük a popcornt és a kólát, és ültünk is be a vetítőterembe. Lepakoltunk, és elkezdtük tisztogatni a 3D szemüveget. És kezdődött a film!
Én kb. az egészet végigvihogtam. Nagyon jó volt *-* Az a ló... Ááá x'D
Meg a többi kismaki aki nézte a filmet. Ott kalimpáltak előttünk mert próbálták elérni a fényeket. A kis aranyosak. xD
Film után boldogsághormontúltengéssel mentünk PUra, hogy hazabaktassunk.
Miután hazaértünk zumbáztuk egyet, és még megnéztünk 2 filmet. xD
 Másnap reggel punnyadtunk, eldöntöttük, hogy szilveszterkor mit viseljünk, kikísérleteztem Peinci sminkjét, punnyadtunk, majd ebéd után anyuékkal együtt besétáltunk palotára, ahol már várt Bundik (L) Matten (L) és Zoli (L) (Mattent ugyan nem ismerem még annyira, de iszonyat szimpatikus, nagyon szeretem. Bundik meg Zoli a legjobb barátaim, és nyááá de örültem hogy láttam őket *-* ráadásul szilveszter velük wááá )
Lementünk Tescoba. Amit én soha többet nem fogok megtenni velük! xD
Matten drágának köszönhetően egy biztonsági őr végig ott követett minket és huuhhúúú de szúrt.
Utána felmentünk Bundikhoz, izzítottuk a pipát, Zolcsi meg Matten gitározott és énekelt, mi meg
elvoltunk. Később csatlakozott hozzánk Oláh cica is. Mindent összevetve jó volt, de Peincivel sajnos a 20:25ös busszal el kellett hagynunk őket. Persze jól nevelt férfi állatok lévén lekísértek minket a buszmegállóba és megvárták amíg elmegy a buszunk. Peincicával itthon még megnéztünk egy filmet, és elhatároztuk, hogy időben, 10-kor lefekszünk. Ebből az lett, hogy éjfélkor kinyomtuk a gépet, és még vagy 1 órát röhögtünk, beszélgettünk, vártuk a holnapot.
Felkteltem 9-kor, aztán 10-kor végül 11-kor. Gyors zumbáztam egyet, utána bezárkóztam a fürdőbe tollászkodni. Fél1-kor végeztem, pont mire felkelt Peincicám.
Ebédeltünk, és onnantól kezdve egész nap készültünk. Végül sikeresen elértük a 17:45-ös buszt, és PUn már várt minket Bundik, Matten, Zoli és Olivér.
Fél órát fagyoskodtunk mire berobogott a busz, amin már Konan, Kakuzu, Hiei és Vivi várt minket. Páran nem tudtunk leülni, de így is elvoltunk. Hála megint Mattennek meg a többieknek szerintem a többi civil utas meg akart már kövezni minket a csomagjával. xD
Amikor megérkeztünk Veszprémbe Dorka, Dani és Fifi már várt minket. Eldöntöttük, hogy a 18:45össel kimegyünk rátótra. Megérkeztünk, és kezdődött is a buli. Voltak akik felmentek voltak akik lent maradtak, voltak akik sétáltak. Én össze-vissza mászkáltam, táncoltunk, összespanoltam Vivivel és Ginával, és életem eddigi legjobb bulija volt.
Csakhogy utána jöttek a dolgok, amik egyre jobban rontották a hangulatot.
Amúgy én személy szerint éjjel semmit sem aludtam, csak reggel kb. 5 percre aludtam el. xD 1.-jén este 9 körül értem haza. Ahol mégjobban romlott a kedvem. Ennyit rólad, 2011. És eddig írtam.
Boldog új évet kívánok mindenkinek ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése