2011. január 17., hétfő

Segítség.

Az a nagy helyzet, hogy már az összes mindenségem kivan és idegesít hogy egyszer ilyen vagyok egyszer olyan. 
Nyilván oka van, hogy azok történtek, amik történtek. Ergo valami hatalmas nagy defekt van velem!
És eldöntöttem hogy ezen változtatok, vagy legalábbis próbálok
Ezért kérném azokat akik olvassák a blogom, hogy kommentben őszintén írják le, hogy milyen rossz tulajdonságaim vannak. [Akik nem ismernek, csak a blogom olvasgatják >ha van ilyen< akkor ők is írják le ha eddig van valami szembetűnő észrevételük h vajon mi lehet ez a defekt.]
Aki úgy gondolja és egyáltalán talál olyat, akkor a pozitívumokat is szívesen fogadom.
Elegem van. Változnom kell!
És lehet, hogy ez egy hatalmas hülyeség meg gyerekes meg mittomén de ha tudom, hogy mások milyennek látnak, és szembesítenek a rossz tulajdonságaimmal akkor közhaszonra fejlődhetek... És az nem lenne rossz..

Előre is köszönöm a segítséget... (:

9 megjegyzés:

  1. Én csak olvaslak, de nincs veled semmi baj szerintem. Ezek a hangulatingadozások csak életkori sajátosság, nem lesz mindig ilyen... :D

    Az egyetlen hibád pont ez, hogy nem hiszel eléggé magadban. Pedig nyugodtan megtehetnéd, mások visszajelzéseitől függetlenül.

    Van egy mondás, valahol olvastam :D " Ha arra vársz, hogy mások erősítsék meg az önbizalmad... ítéletnapig malmozhatsz... "
    Az önbizalmad lerombolását viszont bárkitől megkaphatod, akinek épp rossz napja van.

    Ha most építő kritikát vársz a barátaidtól, nyilván a segítségedre lesznek ebben. De amire igazán szükséged van, azt magadban fogod megtalálni. (uhh, ez nyálas volt, de legalább igaz :D asszem.. )

    Sok lelki békét, jógázást, vagy valami hasonló elmélyülést kívánok :D

    VálaszTörlés
  2. Önbizalmam az nincs. Ez tény és való.
    Én egyszerűen csak nem értem, hogy miért történnek úgy a dolgok, ahogy. Te pl. tudod, hogy mi a szitu. (legalábbis egy részét.)
    És én teljes mértékben magamat okolom, hogy bennem van valami annyira rossz dolog ami miatt ez van. És jó nem kétlem hogy a hormonok is közrejátszanak, de.. ahj a francba már xD

    VálaszTörlés
  3. Néha van olyan érzésem, hogy magadnak kelted a feszültséget, és nem nagyon akarsz a problémáidból kilábalni. Ez az egyetlen rossz tulajdonságod amit találtam :) Remélem nem bántalak meg vele! Szeretünk ^^ <3 (L)

    Matten :D

    VálaszTörlés
  4. Ha tudnám, hogy megbántódnék akkor nem írtam volna ezt a bejegyzést.. :D
    Gyerünk nép csak keményen! Osszatok! xD

    És én is szeretem a Mattent *-* <3

    VálaszTörlés
  5. Szerintem véletlenül se okold magad, és senki mást sem érdemes, az ilyesmi valójában csak megtörténik az emberekkel, mint minden változás,..
    De saját magadat meg pláne, az önvád csak egy érzelmi csapda.
    Persze, ha valaki az okokat kutatja ilyen esetben, rendszerint talál is, mert "aki keres az talál." De minek...?
    Ez olyan, mintha... találnál egy halom üres üdítős fémdobozt, amit mások ottfelejtettek a padban, és lehet belőle tornyot építeni egy pad tetején, de sok értelme nem lesz.
    Nem azért történnek rossz dolgok, mert te valamit nem csinálsz jól. Legtöbbször egyszerűen csak megtörténnek, akármennyire is igyekszik az ember, vagy akármennyire hiperszuperlegyőzhetetlen. Ez van.
    Jó emberekkel is ugyanúgy történnek sz*r dolgok, igazából kivétel nélkül mindenkit b...tat az élet, csak van olyan, hogy mindenkit máshogy.
    Tudom, hogy ez egy nagyon nehéz szitu, ha ez vigasztal, ez az egyik legnehezebb az életben, szóval ennél rosszabb már nem igazán lesz soha, csak jobb :D
    ..és a túlélésében simán lehet gyakorlatot szerezni.. vagy a talpra állásban, nem is tudom, hogy fogalmazzak. Am tapasztalat.

    VálaszTörlés
  6. Hát. Még jó hogy iszonyatos küzdőszellemem van. (Még ha nem is látszik.. x'D ) Szinte mindig a "csakazértis" miatt érem el a céljaim.
    Amúgy köszönöm a hozzászólásaidat meg a véleményedet. Meg hogy egyáltalán foglalkozol velem >_>
    Tényleg segítesz ezzel :D ^^

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy segíthettem ezzel. :D
    Amúgy szerintem klassz a blogod.

    VálaszTörlés
  8. Ejj ha msn lenne milyen szmájlit toltam volna most! xD
    Amúgy köszönöm...^^ igyekszem. >_>

    VálaszTörlés
  9. Imádlak minden hibáddal együtt! Az évek múlásával a ráncaid száma növekedni fog a hibáid száma pedig: még több lesz és még csúnya mániákat is fel fogsz csipegetni! (hihi)
    Nem lényeg hogy hibátlan legyél, csak azt kell megtalálnod aki velük együtt is szeret!
    mint ÉN!
    Csoccsantás Kiscsillag!

    VálaszTörlés