2011. január 19., szerda

Egy nagyon kész nap x'D- avagy fetrengjünk a földön kegyetlenül röhögve

Kulcsszavakban a nemlényeg:
  • Reggel 7-kor beállítottam Bundikékhoz ahol Bundik és Zoli kómásan tengtek a házban kezükben a fogkeféjükkel. Hát nagyon ari volt. xD
  • Suliban a német dogám valami iszonyatosan szánalmas lett. Irodalom tz meg hát.. Egész órán szenvedtem, mert előtte szünetben kajáltam és belement egy morzsa szemembe és nem tudtam kiszedni! xD Jah meg nem tudtam befejezni mert annyit írtam, hogy begörcsölt a kezem. >_>
  • Tánc és drámán egy elefántpoci voltam. Tömören: 6 fős csoportba álltunk és egy elefántot kellett formáznunk. Én voltam a pocija. Bundik hátára hasaltam félig, épp hogy a kezdetleges tőgyeim és szegycsontom szétnyomja a tüdőmet, hátulról közben Olcsi fogta a lábam aki a produkció után elég ügyetlenül rakott le és hát jah.. xD
  • Itthon tanultam, majd 6-kor msnen benyögte Zoli, hogy ott van Bundiknál, menjek át. Hát jó. Innentől kezdődik az igazi sztori. x'D
Bundik nem volt otthon, így ketten pangtunk a konyhában elemózsia után kutatva. Mind a ketten tejfölös porcukros palacsintát akartunk volna enni, de nem volt. Akkor kitaláltam, hogy nutellát akarok. Az se volt. Hát akkor igyunk kakaót. Az se volt... -.-" xD Hát végül fogtam a túrót és összekotyvasztottam a szokásos túrótejfölcukor valamit, és azt eszegettem. Miután végeztem, elhatároztam hogy jó háziasszony leszek, és nekiálltam mosogatni, mert hát magam után még szép hogy elmosogatok, de ha már alapból volt ott mosatlan hát csak nem hagyom ott... Odaléptem a mosogatóhoz, és tádádádáááámm egyik tányér és pohár tele volt kakaóporral. Jó, fogtuk is a fejünket hogy micsoda pazarlás. Békésen mosogattam, közben Zoli meg ki volt akadva és egy aranyos párbeszédet tolt le egy képzeletbeli emberrel, ami így hangzott:
-És Zoli mit csináltatok?
-Ááhh semmit Lilla annyira unatkozott, hogy nekiállt mosogatni.
-Óh valóban figyelemreméltó ember lehetsz.
Aztán Zoli kiakadt azon, hogy lilláskodtam, ergo: mosogattam, és a hátamon lett vizes a pulcsi. (Y) xD
Már csak két tányér volt hátra, örültem is nagyban. Felemeltem a tányért, és hoppácska, egy palacsinta úszkált előttem. Miután feldolgoztam a látványt, felemeltem a palacsintát hogy arrébb rakjam, de hirtelen egy halom hús zúdult ki belőle. Már nagyon kuncogtam, amikor egyszercsak eldugult a lefolyó. Hát gratulálok lilla ugye... Késsel elkezdtem piszkálni meg tuszkolni lefele a husit a lefolyón amikor Zoli már igencsak ki volt készülve... A nagy röhögés közepette pár hajszál is került a mosogatóba. Miután az összes edényt elmostam, a palacsintát, húst és hajat diszkréten otthagytam a picsába, és mentem pisilni egyet. De közben Zoli ott pofázott én meg már nagyon röhögtem. Amikor visszatértem a konyhába és belenéztem a mosogatóba, már egy csavar is ott integetett nekem. Én akkor borultam össze a röhögéstől. xD Amíg a földön fetrengtem és röhögtem de úgy kegyetlen módon, és Zoli rájött hogy semmit se lehet kezdeni velem, elkezdte mondani, hogy azzal a csavarral az volt a célja, hogy megpiszkálja a husikákat, de amikor már tiszta dzsuva lett már nem akarta visszarakni a mikró tetejére. Én még jobban kiborultam ha egyáltalán lehetett azt fokozni. Nagy nehezen felhúztam magam a székre és ott vihogtam tovább. Én kb. meghaltam a röhögéstől, Zoli meg békésen szemezgetett a mosogatóból köszönő finom dolgokkal. Ami hadd ne mondjam plusz olaj volt a tűzre. Amikor már vagy 40 perce haldokoltam, elhatároztam hogy föl kéne menni. De előtte még odacsúsztam a mosogatóhoz, és csináltam egy fényképet a látványról.. xD  

Utána négykézláb másztam fel a lépcsőn minden 4. foknál megállva pihenni. Aztán nagy nehezen felértünk, és egy időre sikerült abbahagynom a röhögést. Ekkor fényképezkedtünk Zoltán elvtárssal.

És hirtelen megjelent Bundik. Amikor megláttam a képébe röhögtem, majd elmeséltünk neki a kis történetünket. Amikor Zolcsival mentünk le mert indulnom kellett a buszra, még egy utolsó pillantást vetettem az én kis barátocskámra a mosogatóban, majd indultunk.
Kb. ennyi, de ha ezután nem lesz izom állat a hasam akkor nem tudom hogy mit kéne tenni... xD

7 megjegyzés:

  1. Bocsánat XD
    Amúgy pont a konyhában ügyködtünk most is Bundikkal...és abban maradtunk, hogy 11kor (mert miért is ne hamarabbXD) elmossuk, szóval már csak a telefonodban és a memóriánkban (na meg itt) őrizzük emlékét XD
    <3

    VálaszTörlés
  2. Ne öljétek meg Bendegúzt!!! Neeeee!! x'D (nemtom honnan jött a Bendegúz név, de mostantól így hívjuk. xD )

    VálaszTörlés
  3. Ahoz képest, hogy elvileg végigröhögted a délutánt, a képen enyhén halott emóció fagyott az arcodra.^^"

    VálaszTörlés
  4. Ez már csak ilyen... :D
    Elfáradt az arcom a röhögésben >_>

    VálaszTörlés
  5. LoL :D Feldobtad a reggelemet :D

    VálaszTörlés
  6. Dant-C, ha legalább a képen megnéztél volna ENGEM is XD akkor láthatnád, hogy spontán a fényhatások miatt lett ilyen...emós-depis árnyalatú a kép :D
    Mm emmber...szted ilyen szemem van??? XD

    VálaszTörlés
  7. Hát Renge-kün, örülök, hogy sikerült feldobni a reggeled. :D :D
    Nagyon morbid volt x'DD

    VálaszTörlés