2010. december 24., péntek

Életem legszebb karácsonya. (L)

Hol is kezdjem.. Még mindig az egész nap hatása alatt vagyok. Ilyen karácsonyom még sose volt. *-* Na de akkor kezdem az elején.
Felkeltem. xD
Reggel még volt annyi erőm, hogy zumbázzak előre gondolva a sok sok sok sok kajára ami az elkövetkezendő 3 napban vár rám. És még camoztam is a lökött Porontyommal, meg az én egyetlen Kungfupandámmal. (L)
Utána persze kapkodnom kellett, de végül elértük a buszt anyuékkal. Felértünk mamához, nem sokkal később kereszt szüleim is befutottak. Koccintsunk!
Egy pohárka pálinka után nekiláttunk a mennyei mannának. (x'D)
Menü:
Csigatészta húsleves.
Kukoricás rizs, hagymás krumplisaláta, töltött csirke, fokhagymás csirke.
Diós és mákor kalács, mézes zserbó.
Szóval meg se lepődtem, hogy akármennyire is igyekeztem keveset enni, mikor este hazaértem 4 kg-mal nehezebb voltam mint amikor elmentem itthonról. xD
Szóval kaja után ajándékbontás. Kaptam gyertyát, körömlakkot, szájfényt (*-*) és mánit.
Kereszt szüleim meg  türelmesen bontották ki sorra a szappanokat, és kicsit sem vették célzásnak. xD
Mamám meg kb. elolvadt a képtől amit hímeztem neki. :)
Ezután lillánál beállt a jóllakott kis óvodás szindróma. Átkúsztam a másik szobába, és aludtam. >.<
Miután felkeltem megnéztük az Így neveld a sárkányodat. Éés fél8 fele hazajöttünk.
Itthon is nekiestünk az ajándékoknak. Azt azért tegyük hozzá, hogy le sem tagadhatjuk a család hobbiját. Én még nem sok karácsonyfát láttam alatta ilyen ajándékkal:

Öcsém a nagy öröm után egyből kiszúrta a legnagyobb dobozt. Kettőnknek szólt a címke rajta. Kíváncsian nyitottuk ki. Én főleg meg voltam lepődve, hogy kapok ajándékot, mert én már előbb megkaptam. Na mindegy szóval szedtük le a csomagolópapírt, ééééés:
ÖCSIII kaptunk egy serpenyőt! x'D
Amúgy a doboz tele volt édességgel. Hát mi úgy sokkoltunk le, ahogy voltunk. xD

És akkor most jövök nektek egy kis visszatekintéssel. Amikor meséltem apunak, hogy anyunak egy tök jó sálat vettem, ő csak elkezdett röhögni, de nem volt hajlandó elmondani, hogy mi olyan vicces. Ma amikor mamámnál voltunk, és láttam, hogy anyu sálat kapott unokatesómtól, akkor elkezdtem nevetni, mert azt hittem, hogy csak ennyi volt a poén. DE NEM! x'D

Itthon nézegettem, ahogy öcsém bontogatja az ajándékait, és egyszer csak benyögte, hogy van még nekem valami. Nagy szemekkel bontottam ki a csomagot. Hát nem egy sálat kaptam?! x'D
Na akkor már nem csak apa röhögött, hanem én is, de anyu még mindig nem értette. Mondtam neki, hogy nyissa ki ő is az ajándékait. Még csak félig lógott a csomagolópapír amikor anyu is elkezdett szakadni.
De basszus..amikor megláttam a sálat amit kaptam.. olyan érzés fogott el, hogy még most sem értem, hogy mi az. :D Olyan szinten beleszerettem ebbe a sálba már az első pillanatkor, hogy azóta sem tettem le. Pedig nincs benne semmi extra...
Utána anyu és apu kibontották azt az ajándékot, amit öcsémmel kreáltam nekik. Egy könyvszerű fényképalbum. Mindenki meghatódva nézte. Látni, hogy ennyire örülnek neki.. az az érzés semmihez sem fogható. (L)
Na de gondoltam a meghatódott sírás után jöjjön a vidámabb hangulat. Fülig érő szájjal átnyújtottam apunak az ajándékát, egy szexi melltartót. x'D Hát, röhögés az volt.
Áh, nem is tudok mit írni... Most ezek a gondolatok vannak bennem:
szappan, sál, meghatódás, öröm, semmihez sem fogható érzés..

Hasonló érzésekkel teli boldog karácsonyt kívánok mindenkinek! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése