2010. december 8., szerda

fogaskerék powa'

Tegnap zumbaa (L)
És volt 2 új koreográfia és jajj de jóók *-*
Nah meg az a pasi.. o_O xD
Elneveztük fogaskeréknek mert hát a fogai között ha másfél centis rés nincs akkor nemtom.. xD
És folyton tök mosolygott meg bámult és fúj xD
Edzés után Fannival meg Szaszival mentünk ki a teremből. Fogaskerék meg a másik srác pakolták be a hangfalakat a kocsiba és olyan hangosan tolták a kegyetlen tuctuc zenét hogy én úgy ahogy voltam elfutottam mert nem bírtam már a röhögéstől.
Elértünk az első zebrához, amikor megjelentek ott kocsival, és persze hogy amikor elmentek előttünk akkor tolták fel mégjobban a hangerőt meg kezdtek el cikk-cakkozni a kocsival (szóismétlés powa' xD ). És még 1× elmentek mellettünk.
Aztán ma reggel hááát. Vicces volt (Y)
Álltam a járdán a zebránál. Egy lada megállt, és intett hogy menjek. Elindultam, erre valami nagyon okos ember a megengedettnél sokkal gyorsabban száguldott hátulról, előzte a ladát, meglátott engem és utolsó pillanatban satufék.
Gondolom mondani se kell hogy a sz*ar is megállt bennem. Alig bírtam bemenni suliba úgy remegtek utána a lábaim. Nagyon megijedtem.
Suli után mentem anyuhoz fallerba. Aztán hazajöttem és tanultam és zokni vagyok. T_T
És és 19-én jön Konaaan *-*

2 megjegyzés: