2010. december 15., szerda

Rövid, de lényegre törő! xD

Magyarból a trubadúr izékat vesszük. És a fiúknak az volt a házi, hogy írjanak trubadúr verset a lányoknak.
Úgy gondoltam, hogy publikálom azt a művet amit nekem írtak, mivel nekem nagyon tetszik. xD

"Hajad fekete, mint az éj,
S szemed kék, mint az ég.
Tudásod nagyobb mint egy ló,
Tested csodás, mint a hó.
Angolból sok ötösöd vala,
És magyarból sem különb vala.
Előttem ülsz és látom hátad,
Látszik rajtad, hogy gyúrsz mint állat."




Szóval..Kész.. x'D





Hamarosan Konan *-* 

Magánéletről meg csak annyit, hogy egyszer fenn, egyszer lenn. De mivel meguntam a lenti állapotot akármilyen nehéz is de véglegesen visszatérek a régi világomba, amit optimizmussal, reménnyel, kitartással, vidámsággal, küzdéssel és hiperaktivitással lehetne a legjobban jellemezni. Vannak akikért érdemes megváltozni. ^^ <3
Pííísz ^^


3 megjegyzés: