2010. december 21., kedd

NE nyomjatok tusfürdőt az orrotokba! xD

Suliban első 2 óra infó, aztán kémia helyett ofői volt, és karácsonyi ajándékozás. Osztályfőnöktől olyan aranyos ajándékokat kaptunk *-*
Engem meg Fanni húzott háááháá tudtam. Kaptam szép mécsest *-* meg milkás szaloncukrot aaaah(L)
Ofői után volt még egy angol ahol karácsonyi Garfieldot néztünk. Suli után Fanni átjött hozzánk, és rávettem, hogy jöjjön be velem Veszprémbe.
PU-n találkoztunk Violával, és együtt bementünk. Veszprémben Viola ment tovább, mi meg Fannival mentünk plázába. Végre egy igazi legjobb barátnős nap *-* (L)
Leültünk kajálni. Fúú de finom volt. Utána véletlenül betévedtünk egy olyan boltba, ahol nagyon nagyon jó cuccok voltak. És hát Fanni rávett, hogy vegyek meg egy felsőt szilveszterre. >.<
Irány Kossuth.
Út közben már megint majdnem lezúztam magam, de szerencsére ott volt Fanni aki elkapott így megmentett attól, hogy izomból megfejeljek egy oszlopot miközben estem volna hasra.
Végigjártuk az összes kis fabódét kétségbeesetten kutatva a megfelelő karácsonyi ajándékok után. Végül betértünk a Spárba, ahol végigszagoltuk az össszes tusfürdőt. Békésen szagolgatunk, erre Fanni annyit hall, hogy ordítok egyet. Rám nézett, és látta, hogy folyik a tusfürdő az orromból. Nem tudom hogy hoztam össze, de nagyon rossz volt. Még most is fáj az orrom és vérzik is kicsit. Nemt'om milyen savat raktak abba a tusfürdőbe. xD
A következő amin röhögött Fanni, hogy milyen hihetetlenül kreatív voltam. Kb. az összes rokonomnak szappant vettem. xD
Aztán még mentünk képkeretet venni, végül vissza PU-ra. Pont azzal a busszal jöttünk amivel Roxiék is. Buszon beszélgettünk-erről arról, egy pasi meg folyton sokkolt fejjel hátranézett ránk. Nagyon vicces volt. xD
Fanni még beugrott hozzánk egy kicsit. Miután elment elkezdtem egy nagyon szuper rózsaszín unikornisos játékkal játszani, utána meg Fanni által linkelt kicsit perverzebb játékkal. És hát kb. ennyi. Készülök karácsonyra mert igencsak el vagyok maradva. :S
Amúgy az előző bejegyzésemből kihagytam, hogy Konannal szemtanúi voltunk egy majdnem balesetnek. Egy kocsi fordult volna be az új útra és tádádádádáááámm pördült egyet, és majdnem a szakadékban landolt, de a sofőr ügyesen kezelte a helyzetet és szerencsére nem volt semmi gond.
Ennyi. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése