2010. december 18., szombat

"És van gyereked?" o_O"

Reggel 6: keléééés!
Kimásztam az ágyból, összedobtam magamnak valami kaját, elraktam a szótáramat a zumba cuccom és a mikuláscsomagom. 7-kor apuék bevittek Palotára. Megleptem magam egy sok-szerencsét-energiaitallal, majd fel PU-ra. Pont jött is egy busz, remek. Amikor beértem Veszprémbe még a biztonság kedvéért megnéztem, hogy biztos nem megy-e busz előbb Rátótra a vizsga előtt. És ment!
Dacolva a hóval felküzdöttem magam a vizsga helyszínére. 2 harisnyába, 4 pulcsiban, kabátban kesztyűben és sálban épp, hogy nem fáztam. xD
Nekiláttam a csokiknak, közben befutott Judit, aki szintén másodjára futott neki a nyelvvizsgának. Elbeszélgettünk stb, és jéé 9 óra.. De hol a tanár a feladatokkal?
Elvileg a tanárnak 9-re már fel kellett volna írnia a táblára a napi beosztást, mikor mettől meddig mit csinálunk.
9:05, befut a tanci. "Jajj ez az óra rosszul jár? Ejj.." És nekiállt átállítgatni az órát. És persze a mi időnkből ment a dolog. Miután végzett, elkezdődött a vizsga.
Mediation:
Egy magyar levelet kellett lefordítani. Ennél az egy feladatnál használhattunk szótárt. A levél tömören annyi, hogy egy pasi rendelt a netről egy konyhai gépet ami késve érkezett és lerobbant amikor hagymát akart aprítani benne, és követeli vissza a pénzét.
Nem volt nehéz, de átnézni nem volt időm mert hát ugye a késés...
Második fele a közvetítés volt magnóról. Amikor magyarul mondták akkor azonnal fordítani kellett angolra, amikor meg angolul beszélt akkor meg magyarra. Valami olyasmiről szólt, hogy egy pasi venni akar egy kocsi, de előtte még le akarja ellenőriztetni valami szervizben, ahol speciális kompjúúúterizált izé van. Hát most esett le hogy miért nem tűnt logikusnak a dolog, de hát már mindegy. xD
-break- (10 perc)
Utána jött a kedvencem, ami teljesen romokba döntötte az addigi optimizmusom és önbizalmam:
Reading:
Volt kemény 35 perc arra, hogy megcsináljuk azt a 3 feladatot.
1.) Találj címet a szöveghez. 6 vagy 7 kis szöveg volt. És basszus egyhez legalább hármat be lehetett volna írni. Felb*sztam az agyam, végig se olvastam és továbbmentem a következő feladatra.
2.) Címekhez kellett szöveget találni. Na az viszont nagyon jól ment szerencsére.
3.) Szövegértés, karikázd be a helyes választ. Párban nem vagyok biztos, de hát...ez van.
És visszatértem az első részhez. Igen ám de akkor már csak 5 perc volt hátra. Így hát találomra beikszeltem valamit a megoldólapon.
Szünet nélkül jött a következő:
Grammar&Vocabulary:
Első része diktálás volt magnóról. Hát ez jól ment, csak pár szót nem hallottam, de olyankor improvizáltam.
Második része, szövegből hiányoztak szavak, döntsd el, hogy melyik jó oda: A B C vagy D. És miről szólt a szöveg? Hát a jetiről (!)
Utolsó része pedig  Julius Caesarról szólt, de hogy mit írt arról fogalmam sincs, időhiány miatt csak a hiányzó szó körüli szavakat néztem.
És végre: break- (L)
Utána az utolsó rész:
Writing:
Először is írni kellett egy levelet a helyi önkormányzatnak, hogy neked milyen ötleteid vannak a "Turizmus hónapja" nevű eseményhez, mik tennék népszerűbbé a várost ebben a hónapban. Örültem a feladatnak, fincsi volt összekaparni belőle egy 200 szavas levelet.
Második fele olyan volt, hogy 3 közül lehetett választani. (Reméltem, hogy lesz sztori, de persze hogy nem volt. Így hát gondoltam levelet írok, de esszét semmiképp.)
Néztem néztem, a levélnél tök nem vágtam hogy miről is kéne írni, így hát ki hitte volna: esszé.
Címe: English is destroying other languages.
Nehezen de összekapartam ebből is a 200 szavas valamit, de az egész tele volt áthúzásokkal stb, szóval örülni fognak neki.
Ha sikerül a vizsga, esküszöm, hogy lottózni fogok!
Aztán go PU Judittal és a barátjával, Gáborral.
Ők út közben kb. szétröhögték magukat, mert vagy valami hiperszuper extrém mozdulatsort hajtottam végre annak érdekében hogy ne vágódjak el a csúszós havon, vagy csak szimplán eltűntem a hóban.
És megfagyott a hajam! De ami még durvább az az, hogy el is törtem. o_O
Na mindegy, felültem a buszra és irány Rátót.  Az utat végigtelefonáltam, rokonoknak el kellett regélnem ezt az egész mindenséget amit eddig leírtam.
Amikor megérkeztem Dani apuja Laci be is szólt, hogy hóember vagyok. Aztán Ildivel meg Dorkával zumbáztunk... Hát... Most hasizomra is gyúrtunk bőven. x'D
Aztán arcgyilkolás és hajfestés *-*
És még pizzát is kaptam.
Szokásos busszal jöttem haza. De a Veszprém-Hajmáskér-Öskü szakaszon ááá én nagyon kikészültem xD
Megkérdeztem egy pasit, hogy leülhetek-e mellé:
-Persze, legalább nem leszek egyedül. (:
Elég bizarr kezdés, nemde?
Folyt.köv.:
Elkezdett az időjárásról beszélni és benyögte, hogy:
-óh tök ellentétek vagyunk :P
- oké.
-Hol rendelted a pizzát? -ránéztem az ölemben lévő pizzás dobozra, amin 2 centis betűkkel: Pizza sütöde
-Pizza sütödéből?
-Áhhá értem.
Közben ilyen sajtos tallért evett és megkérdezte hogy kérek-e. Mondom köszi nem, a  pizzát se bírtam megenni.
-És most akkor mit csinálsz vele?
-Hát hazaviszem a családnak.
-Oh értem. És gyereked is van? :)           !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!












                                              -o_O"-
-Hát nagyon nincs! xD
-Jah, azt hittem..hány éves vagy? 20?
                                             -o_O"-
- 15.
Erre tök lesokkolt. Mondja:
-És én mennyinek nézek ki?
-Nem fogok tippelni, utálom amikor megkérnek rá.
-'72 májusában születtem.
-Oké.
-Hamarosan 39 leszek..áá..kinézek annyinak?
-Ühüm^^
Aztán onnantól magáztam. >.<
És egész úton beszélt.. -.-"
De nagyon kész volt xD Meg mondta hogy azért nyugodtan tegezhetem. x'D
Olyan grimaszokat vágtam út közben, hogy csodálkozom, hogy nem ült el máshova. xD
Mondjuk utólag már bánom hogy nem mondtam neki, hogy de van 2 gyerekem is Töhötöm meg Tihamér.
De már mindegy. Itthon összekreáltam Konan szerelmem ajándékát, Gyöngyi ~ Kakshi~ Vaj végignézte ahogy szenvedek+ ahogy lezúztam magam.
És fáradt vagyok és lassan mennem kell, hogy holnap reggel korán fel tudjak kelni és kimenni Palotára Konanék elé *-*

2 megjegyzés:

  1. Kakshi?>_>
    méghogy szendvedtél&lezúztad magad...:D meg PERVERZKEDTÉL a masnival/szalaggal x'D

    VálaszTörlés
  2. hupsz kimaradt egy a. ^^"
    Arról meg nem tehetek hogy a kis ártatlan ki van éhezve és már mindenről az jut eszébe (A)

    VálaszTörlés