2010. december 6., hétfő

pisztáciaa~

Tegnap este kikészítettem a dízájnos kis sportcipellőm az asztalomra, merthát falun ez még szokás xD
De nem sokáig bírtam a közelségét így hát inkább a földre pakoltam.. >.<
Közben befutottak keresztanyumék. Mikivel filmeztünk meg már megint történeteket mesélt, hogy haverokkal mennyit vedeltek és hogy miket műveltek, én meg csak dőltem a röhögéstől. Utána elkezdtünk filmezni ^^
Reggel felkeltem, futottam a cipőcskémhez, de semmi ajándék T_T
Amikor rohantam a buszra akkor vettem észre hogy a csizmában van a csomagocska a cipős szekrényben.. xD
Beértem a suliba, letámadtam ismerősöket 1-1 csokival vagy szaloncukorral. Tesin megint zumbáztunk *-*
Németből meg holnap írunk és háááhááá az összes német cuccom a suliban hagytam -.-
Föci óra közepén benyitott a 3 krampusz csaj, és követelték hogy énekeljünk, különben nem jön be a télapó mert nagyon shy. Hát, Fannival ketten nekiálltunk nótázni de aztán rá kellett jönnünk hogy szánalmas módon nem tudjuk a Hull a pelyhes fehér hó szövegét. ^^"
 De azért kaptunk szaloncukrot ^^
A mikulás nagyon kész volt. xD Bejött a terembe zsákkal a vállán, és akkor: Ezt hova a szarba rakjam?!
Tanár csak nézett. xD
És juuuujj majdnem elfelejtetteeeem! Pjanka osztálytársamtól kaptam MALACOOOT *-*







Jah és már megint majdnem elfelejtettem valamit. Tegnap Peinci drága csinált egy csudiszép képet *-*
Végre amíg nem találkozunk legalább egy képen "együtt lehetünk":
  






ámádás. (L)










És kis extra.
Az utóbbi időben végre sikerült magamba szállni, és elhatározásra jutni.
Rájöttem, hogy hiányzik az az énem aki csupa vidám, kedves optimista, őrült.
Ezért hát eltemettem magamban a 2 és félnaponta depiző emózó lillát, és felélesztettem a régit ^^
szóval smile!  :)

Boldog mikulást mindenkinek! ^^ xD

3 megjegyzés:

  1. Jaaaj! A hull a pelyhessel én is beégtem általánosba. XDXD ( "Hull a pelyhes télapó" XD)
    Pisztáciaaa *-*

    VálaszTörlés
  2. én is csizmába kaptam ajándékot*___* :D és nállunk is 1 csaj beöltözött é én megnyomtam a hasát(Y) :D
    Hajrá. Hepí Lilláh~

    VálaszTörlés
  3. Jé Dorka te olvasod a blogom? xD

    VálaszTörlés