2010. december 19., vasárnap

Konan *--*

És végre eljött a várva várt Konan nap *-*
Befutottak a busszal 11 körül, majd kibuszoztunk hozzánk. Kajáltunk, aztán kockultunk és elhatároztuk, hogy megyünk szánkózni.
4 éve szánkóztam utoljára! xD Hát meg is látszik.
Kimentünk a dombra. Elsőnek Konan csúszott. Hát az valami eszméletlen ari volt. xD A végén a szánkó megállt ő meg csúszott tovább és puff. Annyira el voltam olvadva tőle, hogy jól megdobált hógolyóval az a csúnya rossz férj állatom. Én jöttem következőnek. Amúgy mindig máshol csúsztunk mert mindenhol nagyon rossz volt. xD
Szóval 4 év után először szánkóval a lábam között elindultam. Az adrenalin tombolt az ereimben ahogy süvítettem a szélben. És akkor jött a dolog hátulütője: tele van kövekkel a domb.
Ahogy csúsztam szép lassan borultam el oldalra, és persze hogy egy sziklába estem. A bordáim azóta is fájnak és alig tudok levegőt venni. xD Szóval nem csalódtam magamban. :D
Végre találtunk egy jó pályát, ahol már 2 család csúszkált. És ott volt egy hatalmas kutyus is és aww de szép volt *w*
Később amikor már untunk és szomjaztunk elhatároztuk, hogy indulunk haza. Igen ám, de eltévedtünk! Arról meg hogy hány éve lakok itt, nem kívánok nyilatkozni. >.<
Miután hazaértünk már kész volt a pizza és a somlói galuska. (L)
Utána elkezdtünk filmezni, közben kis híján megerőszakolt az a nőstény állat. Mondjuk sejthettem volna hogy az lesz, mert már szánkózás közben is folyton letepert a kis huncut. *kunc
És mire észbe kaptunk, már mennie is kellett... =(
Úgy terveztük, hogy a 17:45ös busszal megyünk palotára, de hát vagy sokkal előbb elment, vagy alapból nem is ment az a busz. Így hát futottunk palotára. 2 km (Y)  Ott találkoztunk Bundikkal. Utána könnyes búcsút vettünk Konan cicától.
Bundik egyem az arany husát megvárta amíg elment a buszom. Hazaértem, lebetegedtem. (Y) xD És fáj a bordám. xD

Amúgy úgy szántam rá magam a szánkózásra, hogy 3 zokni, 2 harisnya, nadrág, póló, 5 pulcsi, nagykabát, sapka, sál, 3 pár kesztyű.
És most épp a pulcsikat bontom le magamról. >.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése