2010. december 3., péntek

Áááá o_O

Egy kis visszatekintés. Kedd
sulirádióban olyan létfontosságú híreket közöltek, hogy besz*rás. xD
pl. azt, hogy a fiúk leszedték az összes wc-ről az ajtót. meg hogy leesett a hó (!) x'D
délután zumba.
Utána Fannival felszálltunk a 18:15-ös buszra. Gondoltuk inkább megyünk egy kört azzal minthogy még fél órát ott fagyoskodjunk. Út közben nosztalgiáztunk, h anno suliban milyen állatságokat műveltünk stb.
A buszsofőr meg szerintem haragszik rám, mert amikor kérdezte egy kissráctól aki az anyujával volt h:
-Na, induljunk? :)
Én meg benyögöm: Ühümm
Aztán mondta h még várnak egy kicsit. De amikor szálltuk le már nem mosolygott annyira mint amikor felszálltunk >.<
Ma meg áááh annyi minden történt. :D
Első óra rajz.
Hát ott jól felhúztam magam basszus. A tanár rajzolta a kockás rekonstrukciós szutykot a táblára de én csak a tanci hátát láttam. Mikor végzett megkértem h mutassa meg h mit hogyan kéne mert nem láttam. Erre 10 percen át fejtegette (persze burkoltan) hogy milyen hülye vagyok. Hát jó.
Éneken meg "felelés" volt. Én Kittivel meg Fannival énekeltem. És háhh mostmár tuti h nem bukik meg  a fél osztály énekből! xD
Matekon nem volt semmi érdekes *nym
De törin áááá x'D
Tanár olyat beszólt, egész órán szakadtam a röhögéstől.
Ugye Bundik pajtásunknak szokása h hordozza a gitárját a suliba. És törin pont arról volt szó, hogy "Pütagorasz"-ék megállapították, hogy a zene és a matek igencsak összefüggésben van egymással. Tehát aki akkor jól tudott lantozni, nyilván a matekhoz is értett. És akkor valaki megkérdezte, hogy:
-Tanár úr. Tehát akkor ha valaki vágta a matekot akkor az tudott jól zenélni?
-Ugyan kérem.. Zenét szerezni még például a Bundik úr is tud.
Hát kééész x'D
Angolon meg Bullet for my valentine- Tears don't fall-t énekeltünk. (x'D)
Aztán megkértük a tanárt, hogy óra előtt 5 perccel hadd lépjünk le, mert készülünk valamivel ofőnknek.
Mivel az osztály másik felének pont német órája volt az osztályfőnökkel, hát vicces volt amikor még nagyba ment az órájuk mi meg csak úgy betoppantunk.
Ofő:
-Ti meg mit kerestek itt? -kicsit mérgeskés fej-
nem szóltunk semmit, megvártuk amíg az összes emberke bejön. És akkor elkezdtük énekelni a "Boldog szülinapot" című dalt. Virágot odaadták a lányok, meg közben hozták elő a sütiket és tádádádááámm.
Tanárnő olyan aranyos volt ááá. Mindenki csendbe eszegetett. Erre ofő:
Ajj már ne legyetek ilyen csendben! Nem tudom mit kéne mondanom, teljesen meg vagyok zavarodva.. Legyetek már rosszak! xD
Én sajnos nem tudtam tovább maradni, szóval gyors megpakoltam egy zacsit sütivel és léptem is le a faller szakképzőbe, ahol anyu dolgozik.
Ott egy ilyen csodabogár bácsi várt. Nem is tudom mi ő..Talán természetgyógyász vagy valami ilyesmi.. *nym
Csak azért várt rám tök mint 1 órát, hogy kezelhessen.
És jujj o_O Én eddig is hittem az ilyen dolgokban, de most hogy tapasztaltam wáááh o_O
Annyi volt az egész, hogy a hajam turkálta. (awww de élveztem :3 xD )
Amúgy a pasi SEMMIT sem tud rólam. És akkor egyszercsak megszólal:
-Kicsit túlterheled magad a tanulással, és a mellkas, gyomorszáj környékén túl sok a feszültség. Nyelvvizsgára készülsz?
Kb. meg se bírtam szólalni. Utána meg:
-A gerinced kicsit meg van terhelve úgy érzem..Fent meg a derekadnál. De nem vészes, csak simán érzem hogy az nem teljesen van rendben.
És tényleg gerincproblémáim vannak.(ismétlem: csak a fejemet fogdozta)
Utána benyögte, hogy kb. 10 perce ettem.
Aztán azt is megállapította, hogy romlik a szemem/nagyon elfáradt.
És végül a hab a tortán.
Épp egyik nap panaszkodtam Fanninak, hogy rohadtul fáj a bal petefészkem.
Erre a pasi:
A bal petefészked kicsit energikusabban működik.. Nem fájt mostanában?
Nah, nekem ennyi elég volt ahhoz, hogy totálisan lesápadjak.
Aztán valahogy feloldotta a stresszt bennem. És jujj o_O
Itthon meg Kakuzucica belinkelte nekem a világ legszarabb fanficét. 11 fejezetig bírtam x'D (Y)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése