2010. november 29., hétfő

"Küldetésem: szaporodás."

Hááát ma egy hiperaktív kis csimbók voltam kb. xD
1. óra tesi és én tartottam és zumbáztunk és aww (L) Tök felpörögtem, többiek meg komplett hülyének néztek. >.<
Egész nap pörögtem, csak 4. óra után lassultam egy kicsit amikor ugyanis ebédnél teleettem magam.. T_T
Utolsó (7.) óra angol volt.
Amikor beléptünk a terembe és leültünk a helyünkre, Kittivel egyből elkezdtünk szakadni. Hogy min?
Hát anno Kitti felírt a padra egy részletet egy dalszövegből, ami így hangzik: Küldetésem: szaporodás
És ma láttuk, hogy valaki válaszolt: "Segédjeid követnek!"
Hátkész.. x'D
Órán énekeltünk, méghozzá ezt a számot: Alesha Dixon- Drummer boy
Én meg hát bepörögtem megint, ugráltam stb és úgy énekeltem... xD
Ez a szám olyan szar hogy már jó. :D (bocsi Dorci :P )
Aztán miután kicsöngettek valamit beszóltam poénból Bundiknak, erre ő megindult mintha nekem akarna jönni, én meg megöleltem hogy: Hát sziiia Dani =)
>mindenki röhögött pedig nem is volt vicces<
Indultunk ki a suliból. Bundik beszólt valamit én meg felkaptam egy a fejemnél is nagyobb hótömböt és hozzávágtam ÉÉÉÉÉS több hó ment az ÉN ruhámba mint az övébe!! xD Kabátom, nadrágom tele volt hóval én meg kb. úgy táncoltam ki a suliból miközben ordibáltam hogy: HIDEEEEGÖ (igen P. Dani ö-t is mondok hozzá :P )
Aztán hazaértem tanultam most meg befejezem a blogozást mert Konan cica engem akar aknakeresőzni ^^
Szóval pá ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése