2010. november 18., csütörtök

"Jajj Sanyikám, úgy néz ki felcsinált egy 80 éves..Olyan ráncos volt.."

Nem is tudom már melyik nap, de mentem Veszprémbe találkozni Danival. Út közben békésen angolozgattam, mivel megint megpróbálom a nyelvvizsgát. Szóval ültem a a buszon. Egy öreg nő végig beszélt. Erre egy beszédrészlet akaratlanul is megütötte a fülem: "Jajj Sanyikám, úgy néz ki felcsinált egy 80 éves..Olyan ráncos volt.." Hát azt hittem ott halok meg x'D Aztán amikor szálltunk le, pont előttem ment az a bizonyos néni, hatalmas rózsaszín nagykabátban. Azonban mielőtt leszállt volna, benyögte a sofőrnek: Túl meleg volt, szar volt az út.
Sofőr: Hát ekkora nagykabátban nem csodálom... :D
Nő: Akkor is nagyon fújt a meleg*- majd "kecsesen" riszálva felhúzott orral leszállt. Ránéztem a sofőrre és tök egyszerre tört ki belőlünk a röhögés. Miután leugrottam a buszról célba vettem az órát ahol már várt Dani. Felmentünk plázába. Hosszas gondolkozás után eldöntöttük, hogy almalevet veszünk. És az...MENTOLOS volt. x'D Egész délután azt hajtogattam Daninak, hogy: de ez MENTOLOOOS.
18:40 körül elindultunk PU-ra. Mindkettőnknek 19:10-kor ment a busz. Valamikor hazaértem és ennyi..xD

Ma a suliban megint rövidített órák voltak az igazgatóválasztás miatt. Tesin alkottunk. Pár lánnyal bent maradtunk az öltözőben. És jéé, találtam egy magnót. Egyből elkezdtem szerelni. Sőőt, még egy kazettát is találtam benne. Nekiálltam játszani a nagy DJ-t. Egyszercsak megszólalt egy egész jó muzsika. Én meg mint régen a nagyok, vállamra kaptam a magnót és nekiálltam gettó táncot tolni.
Íme egy röpke pillanatkép:
Mindenki röhögött, amikor hirtelen nagy csend lett, majd megint szakadni kezdtek. Már előre rosszat sejtve fordultam meg. Hát nem a tesitanár állt mögöttem? xD Kicsit égő volt, de nembaj ^^"
Szóval nem unatkoztunk :D
Miután hazaértem tanultam, angoloztam, majd mentem be Veszprémbe befizetni a nyelvvizsgát. Fél órám volt arra, hogy PUról felmásszak a vizsgahelyre, elrendezzem a jelentkezést, és visszaérjek PU-ra. Szóval megvolt a napi mozgásom, nem keveset sprinteltem (Y) xD
Mikor hazaértem Dani azzal várt msnen, hogy csináljak egy skype-ot, és kapcsolódjak be egy beszélgetésben amit a neten élőben közvetítettek. Témája persze az Egy Akatsukis Élete volt. Mivel Karinnak alig volt szerepe, elsunnyogtam a dolgot és belőlem csak annyi hallatszott, ahogy a háttérben kuncogok. De persze szokás szerint meg is voltam szeppenve, szóval...jah. :D
És most még angolozok a változatosság kedvéért. Nem bukhatok meg dzáááááh!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése