2010. november 19., péntek

lángoos.

-Akkor 16:10 PU ;)
-Oké de le ne késd a buszt. :D
pár perccel később:
-őőh.. nem fogod lekésni a buszt?
-de ^^"
Ééés Dani a következőt is lekéste! xD
Így hát 5-kor találkoztunk. :D
Elindultunk Bundikért, aki végül úgy döntött, hogy hozzánk csapódik így hármasban sétáltunk ki Inotára.
Danival már pár napja tervezgettük, hogy sütünk lángost anyu névnapjára.
Hát, hárman csak összehoztuk xD
Anya közben tök kikészült a röhögéstől.
Először rá kellett jönnünk, hogy hogyan kell csinálni, mert nem egyszerű elolvasni Ildi írását..^^"
Utána majdnem elfelejtettük belerakni a hozzávalókat. Aztán Dani elkezdte gyúrni amikor anyu benyögte hogy azt dagasztani kell. oké. x'D akkor én is bemocskoltam a kezem, és nekiálltam dagasztani. Bundik közben megcsinálta a fokhagymás levet hozzá. xD
Közben borozgattunk, kaja után pezsgőztünk. Apuékkal tök jól elhülyültünk. Aztán Danival meg Bundikkal bevonultunk a szobámba valami mesét nézni, de kb. az lett belőle hogy Dani Naruto-kunon kockult amíg mi lezúztuk egymást Bundikkal. Párnacsata powa' yeah >.<
Aztán fél10 fele elindultunk. Én csak addig kísértem őket amíg volt világítás a faluban. De az az út is izgi volt. Dani a lyukas cipőjével 2× belecsapódott egy nagy pocsolyába. Meg hárman karöltve ugráltunk végig az utca közepén.
Hazaértem, anya épp élménybeszámolót tartott apunak a lángoskészítő hadműveletünkről. Utána pancsoltam hajatmostam és felnyársaltam az ínyem a fogkefémmel. Épp azon tanakodtam, hogy tyűű de rohadt jó napom volt, amikor msnen Dani előállt egy rossz hírrel. Na igen. Már megint kezdődik, hogy a legjobb napjaim legeslegvége mindig elromlik.
I <3 volán ellenőrök

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése