2010. november 25., csütörtök

mókuspüré+mókusszósz=mókuslekvár

Fifi drága kedden elkérte a tesipólóm, mert neki nem volt és hát ki akar 1-est kapni.
Mondta hogy mire nekem kell majd hozza kimosva. Én meg közöltem vele hogy ha kimossa akkor megütöm.
Ma jött frissen illatozó pólóval a kezében. Már alapból forrtam amikor benyögte hogy fel se vette.
Nah akkor téptem ki a kezéből a pólót és mentem neki. >.< Ott püföltem a pólómmal, aztán ledobtam az asztalra. Erre Fifi ragadta meg a pólót és b*szott le vele egyet, merthogy hogy merészelem én csak úgy dobálni a két szép keze által frissen mosott pólót. xD Épp egy újabb csapásra lendítette a kezét amikor én reflexből lekevertem neki egyet. ^^" Utána elkezdtünk arról fantáziálgatni hogy egy mókussal fog agyonverni meg kergetni stb. És hát a vége az lett ami ott van a címben.. Mindig szegény mókusokat bántjuk... =( xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése