2010. november 13., szombat

Mozgalmas day powa'

Mivel tegnap az angoltanármagántanci egy egész könyvet adott hogy csináljam meg hétfőre, (terveim szerint hétvégén tök nem leszek itthon) ezért ma reggel 7-kor keltem hogy még tudjak angolozni mielőtt megyek zumbára (L) 
Szaszi hívott hogy én ugye megyek-e mert Fanni lemondta. Mondtam, hogy persze. És ha már beszéltünk letámadtam hogy hozzon körömlakklemosót mert nekem nincs. >.<
Reggel 8-kor elkezdtem haldokolni mivel nem ettem még semmit. És nekem ébredés után KELL enni. xD
Nagyba gondolkoztam meg mászkáltam a házban hogy mit egyek amikor anyu kimászott a  szobából és mondta hogy csináljak salátát. Hát jó. 8:35kor végeztem, nekiálltam befalni. Rosszul is lettem olyan gyorsan ettem.
És hihetetlen tempóban elkezdtem készülődni. Elvileg a busz 9:22-kor ér a megállóba, én meg még negyedkor is egy szál pizsiben rohangáltam a házban egyik kezembe fogkefe a másikban meg hajvasaló.
A buszra úgy sprinteltem ki, hogy zokniban xD
És peeersze hogy 5 percet késett a busz, szóval örültem.
Találkoztunk Szaszival, mire odaértünk Sörházba lemostam a karmaim.
Még csak mi voltunk ott mivel 10-kor kezdődik ugye az edzés. És az ijesztő bácsi (2× akkora a bicepsze mint a feje o_O ) Odajött hozzánk, hogy szeretne beszélni velünk meg majd a szüleinkkel. Mi meg csak néztünk. Aztán benyögte hogy örülne neki, hogyha felmennék pestre egy zumba oktató képzésre (!) és hivatalosan is edzők lennénk és lejárnánk Pécsre meg Szekszárdra meg arra a környékre edzéseket tartani. Én kb. kiakasztottam annyira nem hittem el amit mondott. Tök bezsongtam áááá. Én?? Edző?? Az én gagyi mozgásommal? Ugyan máár. xD
Utána Szaszival bementünk az öltözőbe. És mivel lusta voltam levenni a cipőm, Szaszi rángatta le rólam a nadrágot. Kíváncsi lettem volna egy mit sem sejtő civil arcára ha belép. xD
Nah aztán befutott 10:10kor Zsú az edző. (Eltévedt.xD) És zumbára fel! (L)
Szokás szerint hihetetlenül jó volt és imádom (L)
Aztán edzés után mentem PU-ra. És sokkal hamarabb jött a buszom, örültem is a fejemnek, hogy elérem a deles buszt rátótra.. Felültem veszprémi buszra és nekiálltam angolozni. De tök idegesített a mellettem ülő srác mert valami elviselhetetlen tuc-tuc zenét hallgatott. Na mindegy. Leszálltam a buszról és rohantam a másikra. De az a köcsög nem állt ám meg rátóton. Szóval várnom kellett 40 percet. Így veszprémi PUn is stréberkedtem. Végre befutott a busz. Már az egyik lábammal léptem fel amikor egy aranyos nő felkent az ajtóra és kecsesen riszálva a seggét felszállt előttem. Jó, nyugi Lilla, nyugi. Elindultam fel a lépcsőn. Már a második lépcsőre léptem volna fel amikor egy papi a kapucnimnál fogva rántott vissza a földre közben így osztott: "Jajj, de kedves, jajj, de kedves! Na takaroggyá' innen és engedj előre!"
Én meg fú de ki akartam osztani de örültem hogy még kapok egyáltalán levegőt. A cipzár elég szépen beleállt a torkomba. Aztán végre felkerültem a buszra és leültem. De akkora tömeg lett hogy jézusom. Már Kádártánál el kellett kezdenem verekedni hogy le tudjak szállni Rátóton. És annyiféle ember van. Volt pl. pár kedves aki mindent megtett hogy le tudjak szállni, táskám segített leadni stb. Meg voltak ritkanagy parasztok is. Egy példa a paraszt példányra: Mivel tömeg volt és össze-vissza löködtük egymást a kabátom belelógott egy gyerek ölébe. Erre a mamája/anyja fogta a kabátom és lekotorta a gyerekről és kiosztott. Mondom ez mi??!! x'D
Na de végre megérkeztem Daniékhoz. És narutoztunk meg lángost ettünk *-*
Meg miközben Dani kockult én akrobata mutatványokat hajtottam végre kihasználva hogy még a lábammal is felértem a plafont. Ő megmondta hogy már látja ahogy letépem a lábammal a posztereit. De végül csak egy almaleves dobozt rúgtam le az ablakból..xD 
Aztán a szokásos 19:05össel mentünk be veszprémbe. Zsé is azzal jött de az ő állapotát hadd ne részletezzem. xD
És mondta a buszon, hogy találkozik PU-n P. Danival (~anyuval). Erre én Danim mondta hogy na az tök jó végre találkozhatok "anyuval". Mert ugye eddig csak msn-en beszéltünk. De Zsé mondta hogy ne menjek, nem kellek én oda stb. Mondomhátjó. Így hát szépen elsétáltunk Danival mellettük. Danitól elbúcsúztam és jöttem haza. 9-kor már msnen nyomultam és hát "anyuval" kitárgyaltuk hogy én egy köcsög vagyok amiért nem mentem oda. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése