2010. november 27., szombat

bambuszbicikli vs emberevő pandák

Arra keltem hogy kint fehér minden és hogy  rohadt hideg van mivel nem volt áram ergo fűtés sem jupéééj.
Délelőtt ZUMBAA (L)
Ami pár órára elfeledtette velem a lelki gondjaim. Uuugyanis pár napja igencsak mélyponton voltam. Aztán végre kimásztam a gödörből és huhhúúú minden happy.. Most meg megint depi.. sz'al ja szeressük ezeket a dolgokat.
Na tehát zumba után felmentem mamámhoz mert hóviharban én nem fogok hazasétálni 2 km-t.
Mamánál bealudtam >.< aztán unokatesóm Rita jött kocsival. Mama öcsi meg én beugrottunk. Ők kidobtak itthon.
 Anyu kitalálta hogy öltözzünk össze. Nagyon pörög amióta azt hitték hogy a húga vagyok >.<
Aztán elindultunk keresztanyumékhoz a nagy családi banzájra. Út közben apu benyögte h otthon hagyta a telóját és megkért h szaladjak vissza érte. Hát jó.
Mikor megérkeztünk Ottiékhoz és megláttam hogy Mikinek (unokabátyám<3) gipszbe van a keze nem bírtam ki és képen röhögtem, de megnyugtattam, hogy tudom milyen érzés. Már mindannyian farkaséhesek voltunk, de azért kezdetnek egy kis pálesz jöhetett. Kaja közben Mikivel a bambuszbiciklikről beszéltünk és eme értelemtől csöpögő beszélgetés jött össze:
Apu: Egy pasi aki fehérváron lakik bambuszból akar mountainbike bicikliket csinálni.
Én: De azt megeszik a pandák.
Miki: Nem, a pandák csak a bambusz levelét eszik meg.
Én: De válság van. Most a bambuszt is megeszik.
Miki: Előbb eszik meg a biciklist mint a bambuszt.
Én: De azok hülye pandák.
Kaja után bevonult mindenki a nappaliba Tom&Jerry, Vigyázz, kész, sajt!-ot nézni.
Miután vége volt Mikit felrángattam hogy basszerozzunk.  Alig értem át a gitárt. Nemtom mennyi idő telt el azzal, hogy olyan pózt találjak ki a gitárral hogy pengetni is tudjam meg lefogni is. xD
Nem merek tippelni hogy mennyi ideig tanultam a Three Days Grace- Break című számát amikor egy számomra felettébb bonyolult részhez érkeztünk.  Összesen 2 hangból állt az egész rész és csak az utolsó volt más, de egyszerűen a ritmusát nem voltam képes megtanulni, szóval abba is hagytam a gitározást. xD
Aztán fél 6-ra hazaértem most írom ezt a szart utána angolozok rendet rakok a szobámba éééés ZUMBÁZOK (L) végre van zeném háhh!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése