2011. február 20., vasárnap

Zsúfolt.

Mostanában nem nagyon írok blogot, mert eléggé elkezdett pörögni az életem. Kulcsszavakban?
  • suliban tartom az átlagom
  • versenyekre megyek
  • iskolai gálát szervezek, pontosabban egy előadáson töröm a fejem
  • próbákra járok
  • dolgozom
A hétvégék viszont a lazulásé, általában alagsorba megyek, de a most péntek kivétel volt, ugyanis Dorkáéknál aludtam.
A pénteki napom amilyen pechesen indult, olyan mázlis lett.
Reggel lekéstem 3 buszt, és a 4.-re is futni kellett, de hát semmi baj. Elkéstem ugyan, de a tanár is muhaha.
Utolsó órám elmaradt, így felhívtam Ákost, hogy tud-e előbb értem jönni. De mint kiderült, az eredetileg megbeszélt időpontra se tudott volna jönni, mert elaludt.. xD
Így hát egyből mentem Veszprémbe ahol még a rátóti busz előtt vettem szülinapi ajándékot Ildinek.
A 23-mas helyijáratos buszra felszállva észrevette a sofőr, hogy tavalyi a buszjegyem. Mondta, hogy menjek el kicseréltetni. Elindultam, de azért bociszmekkel visszapislogtam: De ugye megvár? *-*
Mondta, hogy persze. Elmentem gyors kicserélni a jegyeket. Amikor visszafele mentem a buszra már messziről vigyorogtam. Amikor felszálltam már dugtam volna be a jegykezelőbe, amikor a sofőr elvitte onnan a kezem, és azt mondta, hogy amiért ilyen rendes voltam, nem kell lekezelnem a jegyet. Ha meg ellenőr jön, akkor fogjam rá.
Hát, szimpatikus volt hadd ne mondjam. :P -és kivételesen semmi irónia-
2 óra után pár perccel beestem a Fekete rezidenciára ahol Dorka már várt. Lepakoltam, majd szégyen szemre bealudtam. Mikor felkeltem már pont kezdtem magyarázkodni, amiért ilyen sokat aludtam, amikor Dorka benyögte, hogy mindössze KÉT PERCET aludtam. Azóta se hiszem el. xD
Hamarosan befutott Ildi. És egy halom ruhát próbáltattak velem. >_>
Hát, volt hogy érdekes dolgok kerültek elő azokból a zsákokból... khm.. xD
Ezután csinált salátát *-* Awwww.
Dorkával nekiálltunk filmezni, majd utána lementünk Mozzarellába biliárdozni meg csocsózni.
Csak szabályosan. :P

Csocsóba mindháromszor megvertem *w*
Igaz az egyik körmöm fele lekatapultált az ujjamról a nemes cél eléréséért, de big girl don't cry sálálálálááááá >_>
Amikor visszaértünk Dorka, Dani és jómagam nekiálltunk Dokikat nézni, majd éjfél körül Dorkával úgy döntöttünk, hogy álmosak vagyunk.
Le is feküdtünk aludni. Reggel azon vitatkoztunk, hogy kimentem-e este mosdóba vagy sem. xD Mindenki ellenem volt. CÖH! Utána meg Dorka drágám közölte velem, hogy este tök megijesztettem, merthogy beszéltem álmomban. Asszem ennyit mondtam: "Megyek máááár-.-" 
Én mentem bekockulni miközben Dorka még az ágyban döglött. 
Elkezdtem fázni, így elmentem a takarómért.Visszafele azonban félúton elfáradtam, és rádőltem Dorkára. Keresztben. Takaróstól. xD
És egy olyan táncot fejlesztettünk ki amit.. ne akarjatok látni. xD
Miután erőt vettem magamon és elmásztam a géphez, Ildi drága hozott egy bögre pudingot, meg nekem egy csomag teát, hogy megköszönje amiért gondoltam rá szülinapján.. Ejj az az őrült nőszemély (L)
Majd hamarosan nekiálltunk hajat festeni. A képeket lusta vagyok lementeni, akit érdekli az facebookon megtalálja.. xD
Az a gyökér macska folyton felmászott rám meg le akarta tépni rólam a lepedőt. Fúúú. xD
Hajfestés után békésen jégkrémeztünk, amikor: B*ZDMEG 6 PERC MÚLVA MEGY A BUSZOM!!!
Így hát rohamtempóban összepakoltam a cuccaim, és siettünk Dorkával a buszra. Ami végül 10 percet késett. Neeeembaj. De be is hozta azt a késést. o_O" Az a sofőr úgy vezetett, hogy még ülve is leborultam az ülésről. Így hát Veszprémben még várnom is kellett a buszra.
Berobogtunk Palotára, ám itt még nem ért véget a napom, ugyanis ott várt már Ákos. Felmásztunk próbatermükhöz, ahol szétfeszülő húgyhólyaggal vártuk Ricsit.
Mikor 15-20 perces késéssel megérkezett, én berobbantam a WC-re, majd nagynehezen visszataláltam oda ahol volt a termük. Ott egy fotelba fészkeltem be magam, mellettem hősugárzó lobogtatta frissen festett tincseim. Tiszta nagyfőnöknek éreztem ott magam, ahogy a 2 hím állt ott előttem. Az meg csak dobott a főnökérzeten, hogy még söröm is volt. (A)



Végül délután hazaesve beborultam az ágyba laptoppal együtt. Elkezdtem filmezni, majd Ákosék hívtak. Másfél órán át beszéltünk, osztottuk egymást Ricsivel, majd rohantak Alagba. 
Hajnalba, amikor én már réges-rég aludtam, felhívtak megint, de már unokabátyám, Miki is ott volt. Hogy mit beszéltünk, arról halvány lila gőzöm sincs. xD

Életkép:

Így jársz, ha lilla vagy (A)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése